ביטוח בריאות לעמותות

לאחרונה הורחב החוק המחייב חברות לבטח נושאי משרה, כך הביקוש לביטוחים בקרב חברות ועמותות עלה.  ביטוח בריאות לעמותה מעל 50 עובדים יתמקד בבריאות עובדי ומתנדבי העמותה. כשיש ביטוח כזה, המתנדב / העובד יודע שלבעלי העמותה אכפת ממנו. הבריאות שלו חשובה להם. ריכזנו כאן מידע על הנושא, בכל שאלה ממוקדת, אתם מוזמנים לפנות אלינו, צוות פרש קונספט ישמח לסייע לכם בהנגשת מידע שיחסוך לכם כסף.

 

למה לרכוש ביטוח בריאות קבוצתי לעמותה?

ברכישת ביטוח בריאות קבוצתי לעמותה יש הטבות גם לעמותה וגם לחבריה. הנה כמה סיבות מדוע ביטוח בריאות לעמותות הוא דבר מבוקש:

 

חיסכון עלויות:

תכניות ביטוח בריאות קבוצתיות מספקות לרוב חיסכון בעלויות בהשוואה לתכניות אישיות מכיוון שהסיכון מתפזר על פני מאגר גדול יותר של משתתפים. זה יגרום לפרמיות נמוכות יותר עבור כל חבר.

 

גישה לכיסוי:

ביטוח בריאות קבוצתי יקל על חברי העמותה לקבל כיסוי בריאותי, במיוחד עבור האנשים הפרטיים שעבורם יכול להיות מאוד מאתגר להשיג תוכניות ביטוח בריאות אישיות במחיר סביר. בביטוח בריאות קבוצתי אין צורך למלא הצהרת בריאות וכך ניתן לבטח גם עובדים ומתנדבים שמצבם לא היה מאפשר זאת באופן פרטי.

 

כיסוי מקיף:

תוכניות ביטוח בריאות קבוצתיות מציעות בדרך כלל כיסוי מקיף, כולל הטבות כגון טיפול רפואי בחו"ל, שיניים ופוריות. זה יכול להיות אטרקטיבי במיוחד עבור חברי עמותה המחפשים כיסוי בריאותי מעוגן היטב.

 

ניהול קל יותר:

ניהול תכנית ביטוח בריאות קבוצתי לרוב קלה יותר הן לעמותה והן לחבריה בהשוואה לתוכניות פרטניות. זה מייעל תהליכים אדמיניסטרטיביים, לרבות הרשמה, גביית פרמיות ועיבוד תביעות. כאשר התהליך מלווה ע"י יועצי פרש קונספט, כל עובד מקבל הסבר על תוכנית הביטוח, כל חבר מבוטח מקבל הסברה על זכויותיו וגם במקרה של מימוש הביטוח, יש למי לפנות לקבלת סיוע מול ההתנהלות מול החברה המבטחת.

 

יציבות ויכולת חיזוי:

תכניות ביטוח בריאות קבוצתיות מספקות יציבות מבחינת עלויות הפרמיה. החברים יכולים לתקצב את הוצאות הבריאות בצורה יעילה יותר, והעמותה יכולה לספק הטבה יציבה לחבריה.

 

כוח משא ומתן מוגבר:

ביטוח בריאות לעמותות הוא ביטוח קבוצתי (קולקטיבי) בו כוח המיקוח גדל ככל שמדובר בעמותה המונה יותר חברים. זה יכול להוביל לתנאים טובים יותר, אפשרויות כיסוי ופרמיות משתלמות לכל חברי הקבוצה.

 

משיכת ושימור חברים:

הצעת ביטוח בריאות קבוצתי כהטבה יכולה להוות תמריץ רב ערך למשיכת ושימור חברי העמותה. זה משפר את הערך הכולל של חברות באגודה. עמותה שמעניקה למתנדבים בה ביטוח בריאות מעבר למה שהחוק מחייב, היא עמותה שהמתנדב ירצה להמשיך בה את פעילותו. כדאי להתייעץ עם יועץ ביטוח בריאות שמתמחה בביטוח קבוצתי ויודע להתאים את הפוליסה המתאימה ביותר, כמו כן להוציא את המקסימום מחברות הביטוח לטובת הלקוחות שלכם!

 

אפשרויות התאמה אישית:

תכניות ביטוח בריאות קבוצתיות מגיעות לרוב עם אפשרויות התאמה אישית, המאפשרות לעמותות להתאים את הכיסוי לצרכים הספציפיים של חבריהן. אם ביטוח בריאות סטנדרטי לא יכלול ביטוח שיניים לדוגמא, מנהל עמותה הרוכש פוליסת ביטוח בריאות לעמותות, יכול להתאים את הפוליסה אישית לפי ראות עיניו ולהעניק לחברי העמותה ביטוח מקיף שלא ניתן להשיג במקום אחר.

 

יתרונות מס:

ביטוח בריאות לעמותות מוכר כהוצאה. וכך, מעסיקים יוכלו להנות מהטבות מס.

 

ביטוח בריאות קבוצתי רוכשים בליווי וייעוץ של פרש קונספט

מי שרוצה לרכוש ביטוח קבוצתי משתלם, מבין שלא כדאי לצאת לדרך ללא ליווי וייעוץ מקצועי. לא פלא שמנהלי חברות המשקיעים בעניין מגיעים אלינו, פרש קונספט. אנו בפרש קונספט גאים להוביל בתחום הביטוחים הקבוצתיים ואנחנו עושים מאמץ להתחדש ללא הרף בכדי שתוכלו להמשיך לקבל מאיתנו את הטוב ביותר.

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?