ביטוח שיניים קבוצתי

ביטוח שיניים מהווה הרחבה לפוליסת ביטוח בריאות קבוצתית.ביטוח שיניים מקנה למבוטח מימון של מגוון טיפולי שיניים כגון: עקירות, שתלים, טיפולי חירום ועוד. חברות וארגונים רבים, המבטחים את עובדיהם בביטוח בריאות דואגים לבצע גם את ההרחבה המספקת הגנה ומימון במצבים של בעיות שיניים וחניכיים. הביטוח מאפשר למבוטחים להחליט היכן ועל ידי מי לקבל את הטיפול ואין כל מחויבות או הגבלה אל מול הסדר של קופת חולים זו או אחרת.

 

למה זה חשוב

שיניים, כמו כל איבר אחר בגוף האדם זקוקות לתחזוקה שוטפת. השיניים שלנו חשופות למזיקים רבים כגון: זיהום האוויר, סוכרים שאנו צורכים דרך המזון, חיידקים, נזקי עישון ושתיית קפה. אי לכך, חשוב ביותר לשמור על תחזוקה שוטפת ומיטיבה של השיניים אולם, רבים אינם עושים זאת עקב מחירו היקר של הביקור אצל רופא השיניים או כתוצאה מההמתנה הארוכה הנדרשת לביקור אצל רופא השיניים דרך קופות החולים. המחיר של הזנחת השיניים הוא גבוה, אנשים מגלים בוקר אחד ששיניהם נפגעו ויש בהן חורים במקרה הטוב, או שהן רקובות לחלוטין במקרה הגרוע. כאן בדיוק נכנס ביטוח השיניים הפרטי.

 

טיים שרינג לשיניים

ביטוח שיניים קבוצתי מהווה דרך מצוינת, הן לשמירת בריאות השיניים והן, לעשות זאת במקומות הטובים ביותר, בעלויות נמוכות ושוות לכל כיס. חשוב לדעת, בשונה מביטוח הבריאות אותו יכול לרכוש כל אדם ישירות מסוכן ביטוח, ביטוח שיניים קבוצתי אינו אפשרי עבור האדם הפרטי. כדי להיות חלק מביטוח שיניים קבוצתי יש להשתייך לקולקטיב כלשהו. הקולקטיב השכיח והנפוץ ביותר הוא כמובן, עובדי ארגון מאוגדים. קולקטיב של עובדים בארגון מאפשר לכם לבצע רכישה קבוצתית של ביטוח שיניים פרטי, המקנה לכם את כל ההטבות של המחיר המופחת והשירות ברמה הגבוהה ביותר. כוח קנייה גדול של קבוצה, מאפשר לחברת הביטוח לייצר פיזור חכם של סיכונים וכתוצאה מכך, אתם נהנים ממחיר טוב והטבות שונות וייחודיות לקולקטיב. ביטוח שיניים קבוצתי מכיל כיסויים למגוון רחב של טיפולים ושירותים  כגון: שיקום הפה, שיניים תותבות, כתרים וגשרים, שחזור מרווחי שיניים, ניתוחים שונים, שתלים ועוד. למעביד, חשוב לקבל הצעה ממספר חברות מכיוון שלכל חברת ביטוח תוכנית ביטוח מעט שונה. וכאן נכנסים לתמונה יועצי ביטוחי הבריאות.

 

תקופת אכשרה וחיתום

ביטוח שיניים קבוצתי, שלא כמו בביטוחים אחרים, אינו דורש תקופת אכשרה בה המבוטח אינו יכול להפעיל עדיין את הביטוח שרכש. כלומר, מהרגע שהפוליסה נכנסה לתוקף, כל הטיפולים והשירותים שהיא מכסה, עומדים זמינים לשירותכם. חברות הביטוח אינן מבצעות חיתום במעמד הרכישה של הפוליסה ולפיכך, לא מתקיימת בדיקה מקדימה של מצב השיניים שלכם. משמעות הדבר היא שמצב השיניים שלכם אינו משפיע על גובה הפרמיה המשולמת מדי חודש.

 

הימנעו מכפל ביטוחי

חשוב לדעת, קופות החולים, במסגרת ביטוחי בריאות משלימים, מכלילות גם ביטוחי שיניים. וודאו שביטוח הבריאות שלכם בקופת חולים איננו כולל כיסוי שיניים מכיוון שכפל ביטוחי ימנע מכם קבלה של פיצוי גבוה, כפי שבאמת מגיע לכם בהתאם לביטוח השיניים הקבוצתי הפרטי.

 

שימור ושיקום

טיפולי שיניים משמרים הנם טיפולים העוזרים לשמור על בריאותם הכללית של השיניים. טיפולי שימור כוללים סתימת חורים, טיפולי שיננית, טיפול שורש ועוד. על פי רוב, ביטוח שיניים קבוצתי מכסה את עלותם של טיפולים אלה. בנוסף, ישנם טיפולי שיקום, מטרתם של טיפולים אלה היא, להעביר את השיניים תהליך הבראה. מדובר בטיפולים מיטיבים כגון: ניתוחי פה ולסת, התקנת שן תותבת, התקנת כתרים ושתלים ועוד. יש לוודא שביטוח השיניים הקבוצתי אותו קיבלתם אכן כולל טיפולים אלה שכן, לא כל הביטוחים כוללים  אותם.

 

אורתודנטיה

בעשר השנים האחרונות הפכו טיפולים אורתודנטיים לנפוצים גם בקרב אוכלוסייה בוגרת ולא רק ילדים. מדובר בטיפולי שיניים שמטרתם ליצור מראה שיניים אסתטי. טיפולים אלה כוללים צילומים פנורמיים ושיטות שונות ליישור השיניים וצמצום מרווחים בניהן. אלו טיפולים יקרים מאד אך נחוצים ביותר.לא כל ביטוחי השיניים הקבוצתיים כוללים טיפולים אלה חשוב להתייעץ עם יועץ ביטוחי הבריאות שלכם לגבי הכנסתם לפוליסה. טיפולים אלו -כמו טיפולים יקרים אחרים,כרוכים בהשתתפות עצמית.

 

 והכי חשוב-

כאמור,אדם פרטי לא יכל לרכוש לעצמו ביטוח שיניים פרטי.לכן, העובדה שמקום העבודה שלכם מבטח אתכם ואת בני ביתכם בביטוח שיניים קבוצתי, עושה אתכם חסד של ממש, אף פעם לא ניתן לדעת מתי תידרשו לטיפול.

חושבים לעשות ביטוח שיניים קבוצתי? אל תעשו זאת בלי ליווי מקצועי של יועצים מוסמכים. כבר עכשיו פנו אל צוות פרש קונספט, החברה המובילה בביטוחים קבוצתיים וקבלו את השירותים הייחודיים שהיא מציעה.
או התקשרו- 077-997-0919

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?