בריא לדעת
היחידה לסוכני ביטוח

השאלות שלכם

התשובות שלנו

בריא לדעת
היחידה לסוכני ביטוח

השאלות שלכם

התשובות שלנו

ד

שנת 2020 הייתה שנה מורכבת מאוד. כל אחד ואחת מאיתנו חווה חוויות ועבר אירועים שמעולם לא חשב שיעבור. החיים של כולנו השתנו. כנראה שהחיים שלפני המגיפה לעולם לא ישובו עוד והחיים שלאחר המגיפה יהיו חיים שונים לחלוטין ממה שהכרנו.

לקראת סוף השנה המוזרה הזו ריכזנו עבורכם פניות שהגיעו אלינו מסוכני ביטוח ולקוחותיהם – לצד התשובות וההמלצות שנתנו להם.

אני תקווה שהניסיון שלנו, כפי שהוא בא לידי ביטוי בתשובות אלו, יסייע לכם לעבור את שנת 2021 בצורה קלה יותר. 

אני וכל צוות היחידה לסוכני ביטוח מאחלים לכם חיסון מהיר, יעיל ובטוח והרבה בריאות.

שלכם,

ד"ר אודי פרישמן

 

סוכנים יקרים,
חווינו השנה אירועים שלא חווינו מעולם אולי אף כאלה שכלל לא דמיינו. תחת כל ההפרעות הקשיים והרעשים אנו ביחידה לסוכני ביטוח ממשיכים לעמוד איתן עבור סוכני הביטוח לסייע ולתת כתף במגוון דרכים. אנחנו גאים לומר שאין עוד גוף אשר סייע השנה ל מעל 2,500 סוכני ביטוח בדרכים שונות ומגוונות.

היחידה לסוכני ביטוח גאה לעמוד לצד סוכני הביטוח, אנחנו נמשיך להיות שם עבורכם בכל מצב ובכל סגר ולסייע לכם להמשיך ולתת שירות למיליוני ישראלים מרוצים.

בברכה,
מני איבן,
מנהל היחידה לסוכני ביטוח

ד"ר אודי פרישמן

שנת 2020 הייתה שנה מורכבת מאוד. כל אחד ואחת מאיתנו חווה חוויות ועבר אירועים שמעולם לא חשב שיעבור. החיים של כולנו השתנו. כנראה שהחיים שלפני המגיפה לעולם לא ישובו עוד והחיים שלאחר המגיפה יהיו חיים שונים לחלוטין ממה שהכרנו.

לקראת סוף השנה המוזרה הזו ריכזנו עבורכם פניות שהגיעו אלינו מסוכני ביטוח ולקוחותיהם – לצד התשובות וההמלצות שנתנו להם.

אני תקווה שהניסיון שלנו, כפי שהוא בא לידי ביטוי בתשובות אלו, יסייע לכם לעבור את שנת 2021 בצורה קלה יותר. 

אני וכל צוות היחידה לסוכני ביטוח מאחלים לכם חיסון מהיר, יעיל ובטוח והרבה בריאות.

שלכם,
ד"ר אודי פרישמן

סוכנים יקרים,
חווינו השנה אירועים שלא חווינו מעולם אולי אף כאלה שכלל לא דמיינו. תחת כל ההפרעות הקשיים והרעשים אנו ביחידה לסוכני ביטוח ממשיכים לעמוד איתן עבור סוכני הביטוח לסייע ולתת כתף במגוון דרכים. אנחנו גאים לומר שאין עוד גוף אשר סייע השנה ל מעל 2,500 סוכני ביטוח בדרכים שונות ומגוונות.

היחידה לסוכני ביטוח גאה לעמוד לצד סוכני הביטוח, אנחנו נמשיך להיות שם עבורכם בכל מצב ובכל סגר ולסייע לכם להמשיך ולתת שירות למיליוני ישראלים מרוצים.

בברכה,
מני איבן,
מנהל היחידה לסוכני ביטוח

צוות פרש קונספט מחלקת סוכני ביטוח

השאלות ששאלתם אותנו והמענים שלנו

צוות פרש קונספט מחלקת סוכני ביטוח

השאלות ששאלתם אותנו והמענים שלנו

קורונה והפוליסה - מה מכוסה ומה לא

מה נאמר ללקוח שלי שפוטר וחושש שלא יוכל לשלם את ביטוח הבריאות שלו? המצב הכלכלי עבור רבים מתושבי ישראל, בהחלט מדיר שינה, אולם הקושי המסוים להתמודד כעת עם צמצום הכנסות התא המשפחתי, קטן לאין שיעור מזה שיתעורר במקרה בו אחד מבני המשפחה יחלה ויווצר צורך במימון של הליך רפואי או טיפול מציל חיים. במקרה כזה, לא מדובר על עשרות או מאות שקלים אלא על עשרות או מאות אלפי ואף מיליוני שקלים. הצעתנו – אפשר לנבור לעומקו של תזרים ההוצאות ולמצוא עוד סעיפים שניתן לקצץ אותם, אך אל תגעו בביטוח הבריאות. בו בעת, אפשר לנסות להוזיל באופן זמני את עלות הפוליסה ולקזז מגובה הפרמיה, זאת באמצעות מתן הודעה למבטחת על הותרת הכיסויים החיוניים ביותר.


אדם שנדבק בקורונה בעבודה,האם יוכל לתבוע על תאונת עבודה? אם ההדבקה קשורה לעבודה עצמה ולא אקראית אז בהחלט ניתן לטעון לתאונת עבודה. למשל אחות או רופא שנדבקו בבית חולים או קופאי שנדבק בסופר. במקרה זה יוכלו לקבל מהביטוח הלאומי פיצוי בגין ימי ההעדרות מהעבודה והוצאות רפואיות אם היו. במקרים קשים יותר גם בגין אחוזי נכות.


האם מבוטח שנדבק יכל לטעון שההדבקה התרחשה כי במקום העבודה לא הקפידו על תקנות הקורונה? במקרה כזה המבוטח יצטרך להוכיח שתי טענות. הראשונה – להוכיח רשלנות של המעביד – למשל שמקום העבודה אפשר כניסת לקוחות ללא מסכה. השניה – להוכיח נזק מתמשך וקבוע שנגרם לו בגלל הקורונה. מדובר בשתי טענות לא פשוטות להוכחה, אבל למה לקחת סיכון? על מקום העבודה להקפיד הקפדה יתרה על מלוי כל ההנחיות ולעשות כל אשר ניתן על מנת למנוע הידבקות של עובדים בווירוס.


באיזה מקרים אדם יהיה זכאי לקבל קצבת נכות? קצבה תשולם בתום התקופה בה קיבל מבוטח את דמי הפגיעה ובהתאם לשיעור הנכות שנותרה בעקבות המחלה. אם הנכות היא בין 10 ל 19 אחוז, יקבל מענק חד פעמי. אם הנכות מעל 20% תשולם לו מהביטוח הלאומי קצבה לכל החיים.


מה ההשפעה של תביעת אחוזי נכות על מקום העבודה? האם מבוטח שנדבק יכל להמשיך לעבוד? אין השפעה על מקום העבודה. הקצבה אינה משקפת הפסדי שכר, אלא היא נגזרת של הנכות. לכן,עצם קבלתה לא מונעת את המשך עבודתו של המבוטח שלכם, אפילו באותו שכר.


האם הביטוח הלאומי מפצה מעסיקים אשר שילמו ימי מחלה לעובדיהם עבור ימי בידוד? החל מתאריך 01.10.2020 ועד ל 31.03.2021 יפצה הביטוח הלאומי מעסיקים אשר שילמו ימי מחלה לעובדיהם השוהים בבידוד עקב חשש להדבקות במחלת הקורונה. המועד להגשת הבקשה לביטוח הלאומי יהיה החל מחודש פברואר 2021 (כולל הגשה רטרואקטיבית). היקף הפיצוי תלוי במספר העובדים בארגון (קטן או גדול מ- 20), ונע בין 50%-75% מהעלות אשר שולמה לעובד. מסכום הפיצוי אשר יוחזר ינוכו ימי המנוחה ויום הבידוד הראשון. הזכאות לפיצוי קיימת רק בגין ימי בידוד אשר דווחו למשרד הבריאות.

קורונה והפוליסה - מה מכוסה ומה לא

מה נאמר ללקוח שלי שפוטר וחושש שלא יוכל לשלם את ביטוח הבריאות שלו? המצב הכלכלי עבור רבים מתושבי ישראל, בהחלט מדיר שינה, אולם הקושי המסוים להתמודד כעת עם צמצום הכנסות התא המשפחתי, קטן לאין שיעור מזה שיתעורר במקרה בו אחד מבני המשפחה יחלה ויווצר צורך במימון של הליך רפואי או טיפול מציל חיים. במקרה כזה, לא מדובר על עשרות או מאות שקלים אלא על עשרות או מאות אלפי ואף מיליוני שקלים. הצעתנו – אפשר לנבור לעומקו של תזרים ההוצאות ולמצוא עוד סעיפים שניתן לקצץ אותם, אך אל תגעו בביטוח הבריאות. בו בעת, אפשר לנסות להוזיל באופן זמני את עלות הפוליסה ולקזז מגובה הפרמיה, זאת באמצעות מתן הודעה למבטחת על הותרת הכיסויים החיוניים ביותר.


אדם שנדבק בקורונה בעבודה,האם יוכל לתבוע על תאונת עבודה? אם ההדבקה קשורה לעבודה עצמה ולא אקראית אז בהחלט ניתן לטעון לתאונת עבודה. למשל אחות או רופא שנדבקו בבית חולים או קופאי שנדבק בסופר. במקרה זה יוכלו לקבל מהביטוח הלאומי פיצוי בגין ימי ההעדרות מהעבודה והוצאות רפואיות אם היו. במקרים קשים יותר גם בגין אחוזי נכות.


האם מבוטח שנדבק יכל לטעון שההדבקה התרחשה כי במקום העבודה לא הקפידו על תקנות הקורונה? במקרה כזה המבוטח יצטרך להוכיח שתי טענות. הראשונה – להוכיח רשלנות של המעביד – למשל שמקום העבודה אפשר כניסת לקוחות ללא מסכה. השניה – להוכיח נזק מתמשך וקבוע שנגרם לו בגלל הקורונה. מדובר בשתי טענות לא פשוטות להוכחה, אבל למה לקחת סיכון? על מקום העבודה להקפיד הקפדה יתרה על מלוי כל ההנחיות ולעשות כל אשר ניתן על מנת למנוע הידבקות של עובדים בווירוס.


באיזה מקרים אדם יהיה זכאי לקבל קצבת נכות? קצבה תשולם בתום התקופה בה קיבל מבוטח את דמי הפגיעה ובהתאם לשיעור הנכות שנותרה בעקבות המחלה. אם הנכות היא בין 10 ל 19 אחוז, יקבל מענק חד פעמי. אם הנכות מעל 20% תשולם לו מהביטוח הלאומי קצבה לכל החיים.


מה ההשפעה של תביעת אחוזי נכות על מקום העבודה? האם מבוטח שנדבק יכל להמשיך לעבוד? אין השפעה על מקום העבודה. הקצבה אינה משקפת הפסדי שכר, אלא היא נגזרת של הנכות. לכן,עצם קבלתה לא מונעת את המשך עבודתו של המבוטח שלכם, אפילו באותו שכר.


האם הביטוח הלאומי מפצה מעסיקים אשר שילמו ימי מחלה לעובדיהם עבור ימי בידוד? החל מתאריך 01.10.2020 ועד ל 31.03.2021 יפצה הביטוח הלאומי מעסיקים אשר שילמו ימי מחלה לעובדיהם השוהים בבידוד עקב חשש להדבקות במחלת הקורונה. המועד להגשת הבקשה לביטוח הלאומי יהיה החל מחודש פברואר 2021 (כולל הגשה רטרואקטיבית). היקף הפיצוי תלוי במספר העובדים בארגון (קטן או גדול מ- 20), ונע בין 50%-75% מהעלות אשר שולמה לעובד. מסכום הפיצוי אשר יוחזר ינוכו ימי המנוחה ויום הבידוד הראשון. הזכאות לפיצוי קיימת רק בגין ימי בידוד אשר דווחו למשרד הבריאות.

קורונה והפוליסה
קורונה והפוליסה

האם יש חריג לקורונה בפוליסה? בפוליסות מסוימות, כגון פוליסות א.כ.ע או פוליסות נסיעות לחו"ל, אפשר למצוא חריג לקורונה. בפוליסות הבריאות, כרגע לפחות אין חריג כזה. קורונה הוא מחולל של מחלה, כמו כל מחולל אחר, ולכן בפוליסת בריאות איכותית אין מקום לאפשר חריג כזה. בדיוק בשביל זה אנו רוכשים ביטוח ומתייעצים עם מומחים.


מה ההבדלים בין סוגי הבדיקות השונות לאיתור קורונה? יש שלושה סוגי בדיקות לקורונה: בדיקה שבה נבדק הוירוס עצמו ונקראת בדיקת PCR, בדיקה שבה נבדקים חלבונים שונים שהוירוס הותיר אחריו שנקראת בדיקת אנטיגנים ובדיקה סרולוגית שבה נבדקים נוגדנים שהגוף ייצר נגד הנגיף. כל הבדיקות ניתנות לבצוע הן באופן פרטי והן במסגרת קופות החולים.


למה לעשות בדיקה באופן פרטי? כל הבדיקות ניתנות לביצוע בחינם במסגרת קופות החולים. אבל יש אנשים שמוכנים לשלם כסף עבור נוחות – לא לעמוד בתור, לא להחשף לחולים אחרים שמבצעים את הבדיקה ולקבל תשובה מהירה יותר. אנשים אילו יבחרו לבצע את הבדיקה באופן פרטי וזו זכותם.


למה כדאי לעשות בדיקה סרולוגית? איך עושים זאת? בדיקה סרולוגית היא בדיקה פשוטה וניתן לבצע אותה באופן עצמי כמעט כמו בדיקת הריון, בקיט שרוכשים. מדובר בבדיקה אמינה, מאושרת FDA וממנה נלמד אם יש לנו בגוף נוגדנים נגד הנגיף. לפי סוג הנוגדנים נדע אם אנחנו מחוסנים לאחר המחלה (גם אם לא חשנו בסימפטומים) או חולים כעת באופן אקטיבי.


האם פוליסת הבריאות מכסה בדיקת קורונה? במידה ויש בפוליסה כיסוי לבדיקות אבחנתיות, ניתן לקבל החזר על בדיקת קורונה ובתנאי שבוצעה בהפניית רופא מומחה ומסיבה רפואית. גובה ההחזר נע בין 70% ל- 85% בהתאם לתנאי הפוליסה. .


האם הפוליסה שאני מוכר מכסה בעיות הקשורות לקורונה? הטיפול החריף במחלת הקורנה מכוסה היום רק בבתי החולים הציבוריים. בטווח הארוך סביר להניח שיצוצו סיבוכים ותופעות לוואי מאוחרות למחלה. מצבים רפואיים אילו שכרגע קשה לחזות אותם, יכוסו גם על ידי הביטוחים הפרטיים ובלבד שהשירות הרפואי עצמו מכוסה בפוליסה. לדוגמא אם אדם יידרש לטיפולי פיזיותרפיה ואילו נכללים בכיסוי שיש בפוליסה, הטיפול יכוסה ועצם העובדה שהגורם לטיפול הוא קורונה לא יהווה סיבה לדחיית התביעה.


ללקוח שלי יש ביטוח לגילוי מחלות קשות, האם אפשר להפעיל אותו במקרה וחלה בקורונה? פוליסה למחלות קשות לא מכסה קורונה לכשעצמה. אבל, בהחלט יכולה לכסות סיבוכים של הקורונה. אם בגלל הקורנה עבר המבוטח, לדוגמא אירוע מוחי או אירוע לבבי או כל מחלה אחרת שמכוסה בפוליסה ונגרמה לו כסיבוך של הקורונה – היא תכוסה.


מה ההבדל בין חיסוני הקורונה השונים שעומדים להיות משווקים בעולם? ישנם שני סוגים של חיסונים החיסון הראשון או החיסון הקלאסי של חברת אסטרהזניקה שבו מזריקים לגוף וירוס מוחלש או מומת שמעודד את מערכת החיסון שלנו לפתח נגדו נוגדנים והחיסון הפועל במנגנון אחר, חדשני, של חברת פייזר ומודרנה שבו מזריקים לגוף חומר גנטי RNAכאשר בגוף, החומר הזה יגרום לתאים לפתח חלבוני נגיף והגוף יפתח נוגדנים נגדחלבונים אילו. החומר הגנטי המוזרק לגוף לא מסוכן ומתפרק מהר מאוד. שני החיסונים בטוחים ויעילים אבל כמובן ככל שנצבור יותר ניסיון נדע יותר.


האם הקורונה יכולה לגרום לבעיות רפואיות מאוחרות? יש יותר ויותר מחקרים המראים שלקורונה השפעות ארוכות טווח על בריאותנו. חולים שהחלימו מקורונה עלולים לסבול מסיבוכים שונים ומגוונים גם בהיבט הרפואי וגם בהיבט הנפשי. על פי מחקר שנערך בבריטניה, כ-55% מ-1,261 המטופלים שנבדקו, סבלו לאחר המחלה מירידה בתפקוד הלב, יש לא מעט תיאורים על ירידה משמעותית בתפקודי הריאה ועוד. בקורונה רב ההנסתר על הגלוי והזמן יגיד את שלו – ההמלצה שלנו לשמור על ההנחיות ולא להדבק.


האם חברות הביטוח רשאיות לשאול אותנו שאלות הנוגעות לקורונה בהצהרת הבריאות? חברות הביטוח רשאיות לשאול שאלות לגבי כל נושא למעט גנטיקה. חברות הביטוח לוקחות על עצמן סיכון ועל מנת שיוכלו לנהל אותו ולתמחר אותו ולשלם בבוא היום למבוטחים הן חייבות לקבל מידע. חברות הביטוח הן לא חברות הימורים אלא חברות שלוקחות במודע סיכון אותו ניתן לחשב ולכלכל ולכן זכותן לשאול שאלות. מה יהיו ההשפעות ארוכות הטווח של הקורונה וכפועל יוצא מזה יהיו ההשלכות החיתומיות של המחלה עדיין מוקדם לדעת – נמתין ונראה.

אקסטרה פרש

איזה שירותים חדשים פיתחתם עבורנו בתקופת הקורונה? ביחידה לסוכני ביטוח אנו מאפשרים ללקוחות סוכני הביטוח לבצע בדיקות קורונה באופן פרטי, בבית המבוטח ובעלות מופחתת. אומנם מדובר בשירות הניתן בחינם בקופות החולים אבל יש לקוחות שמוכנים לשלם עבור נוחות ורוצים לחסוך מעצמם ובני ביתם את הסכנה להחשף לנגיף בקופות החולים ואנו לשירותם.


תוכנית חדשנית לאבחון ושיקום מחלימי קורונה בשורה טכנולוגית חדשנית למחלימי הקורונה מבית O2 – אגף אד"מ המרכז האוניברסיטאי לקדום בריאות, האוניברסיטה העברית בירושלים. מחלימים שממשיכים לסבול מתסמינים, הפוגעים באיכות החיים, גם לאחר לאחר שהווירוס כבר לא נמצא בגופם, יכולים לפנות לקבלת אבחון פיזיולוגי מקיף ותוכנית שיקום היברידית, המשלבת טכנולוגיה חדשנית לניטור פגיעה רב-מערכתית, המאפשרת לחזור לשגרת חיים תקינה. במרפאת פוסט הקורונה יבדקו אצל החולה בצורה נרחבת כל אחת מהמערכות: לב, ריאות, כלי דם, שרירים ועצבים במנוחה ובמאמץ, עד שתבודד המערכת המגבילה את המחלים מקורונה. השירות ניתן על ידי צוות רב – מקצועי בתוכנית אישית לכל אחד ואחת, וכולל הליך מותאם אישי לתזונה נכונה, תרגול עצבי וקוגניטיבי, חיזוקי שרירים ותמיכה רגשית. את הטיפולים מבצעים גם במרפאה שבאוניברסיטה העברית וגם בבית – בהנחיה מרחוק באמצעים דיגיטליים. לפרטים – www.o2start.co.il | לתאום תורים – טלפון: 02-5810810


האם שירותי "האקסטרה פרש" המעניקים ללקוחות: קיצור תורים לבדיקות וניתוחים, סיוע בהתאמת רופא מומחה, במימוש זכויות רפואיות ועוד, ממשיכים להתנהל כרגיל גם בתקופה זו? השירות לא פסק גם בתקופה מורכבת זו, אנחנו דואגים לתת מענה מהיר ויעיל לכל סוכן ולקוח שפונה אלינו ומעוניין בהמלצה או בזירוז של תור לבדיקה או ניתוח מתוך הבנה כי הקורונה לא מתחשבת במצבים רפואיים אחרים שדורשים מענה וטיפול עכשיו.

אקסטרה פרש
רפואה דחופה

מהיום, לקוחות היחידה לסוכני ביטוח יוכלו לפנות לקבלת שירות רפואי מיידי, לטיפול בבעיות אף אוזן גרון.

השירות הינו לילדים ומבוגרים וניתן על ידי רופאי א.א.ג מומחים ובכירים, במסגרת המוקד של א.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת א.א.ג.

מדובר בקונספט חדשני ובלעדי בארץ, בו אדם שסובל מכאבי אוזניים חריפים, סחרחורת, ירידת שמיעה פתאומית, חבלות עזות באזור הפנים, דימום עקבי מהאף, חדירת גוף זר, אטימות אוזניים וכדומה, יכול לפנות לקבלת טיפול מיידי ומהיר במוקד הפרטי ובכך להימנע מצפיפות, שעות המתנה ארוכות, בדיקה וטיפול ע"י מתמחה, כנהוג בחדר המיון הציבורי.

המוקד פועל שבעה ימים בשבוע ונמצא בביה"ח אסותא רמת החייל,  רחוב הברזל 20, קומה 1, תל אביב.

יש לתאם מראש את ההגעה למוקד בטלפון 03-7645464.

מבוטחים שבידיהם כיסוי אמבולטורי זכאים לקבל החזר על פי תנאי הפוליסה.

לפרטים על המוקד: https://bit.ly/3pg7PSn

לאתר א.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת א.א.ג: www.aram-ent.co.il

אקסטרה פרש
אקסטרה פרש

איזה שירותים חדשים פיתחתם עבורנו בתקופת הקורונה? ביחידה לסוכני ביטוח אנו מאפשרים ללקוחות סוכני הביטוח לבצע בדיקות קורונה באופן פרטי, בבית המבוטח ובעלות מופחתת. אומנם מדובר בשירות הניתן בחינם בקופות החולים אבל יש לקוחות שמוכנים לשלם עבור נוחות ורוצים לחסוך מעצמם ובני ביתם את הסכנה להחשף לנגיף בקופות החולים ואנו לשירותם.


תוכנית חדשנית לאבחון ושיקום מחלימי קורונה בשורה טכנולוגית חדשנית למחלימי הקורונה מבית O2 – אגף אד"מ המרכז האוניברסיטאי לקדום בריאות, האוניברסיטה העברית בירושלים. מחלימים שממשיכים לסבול מתסמינים, הפוגעים באיכות החיים, גם לאחר לאחר שהווירוס כבר לא נמצא בגופם, יכולים לפנות לקבלת אבחון פיזיולוגי מקיף ותוכנית שיקום היברידית, המשלבת טכנולוגיה חדשנית לניטור פגיעה רב-מערכתית, המאפשרת לחזור לשגרת חיים תקינה. במרפאת פוסט הקורונה יבדקו אצל החולה בצורה נרחבת כל אחת מהמערכות: לב, ריאות, כלי דם, שרירים ועצבים במנוחה ובמאמץ, עד שתבודד המערכת המגבילה את המחלים מקורונה. השירות ניתן על ידי צוות רב – מקצועי בתוכנית אישית לכל אחד ואחת, וכולל הליך מותאם אישי לתזונה נכונה, תרגול עצבי וקוגניטיבי, חיזוקי שרירים ותמיכה רגשית. את הטיפולים מבצעים גם במרפאה שבאוניברסיטה העברית וגם בבית – בהנחיה מרחוק באמצעים דיגיטליים. לפרטים – www.o2start.co.il | לתאום תורים – טלפון: 02-5810810


האם שירותי "האקסטרה פרש" המעניקים ללקוחות: קיצור תורים לבדיקות וניתוחים, סיוע בהתאמת רופא מומחה, במימוש זכויות רפואיות ועוד, ממשיכים להתנהל כרגיל גם בתקופה זו? השירות לא פסק גם בתקופה מורכבת זו, אנחנו דואגים לתת מענה מהיר ויעיל לכל סוכן ולקוח שפונה אלינו ומעוניין בהמלצה או בזירוז של תור לבדיקה או ניתוח מתוך הבנה כי הקורונה לא מתחשבת במצבים רפואיים אחרים שדורשים מענה וטיפול עכשיו.

רפואה דחופה

מהיום, לקוחות היחידה לסוכני ביטוח יוכלו לפנות לקבלת שירות רפואי מיידי, לטיפול בבעיות אף אוזן גרון.

השירות הינו לילדים ומבוגרים וניתן על ידי רופאי א.א.ג מומחים ובכירים, במסגרת המוקד של א.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת א.א.ג.

מדובר בקונספט חדשני ובלעדי בארץ, בו אדם שסובל מכאבי אוזניים חריפים, סחרחורת, ירידת שמיעה פתאומית, חבלות עזות באזור הפנים, דימום עקבי מהאף, חדירת גוף זר, אטימות אוזניים וכדומה, יכול לפנות לקבלת טיפול מיידי ומהיר במוקד הפרטי ובכך להימנע מצפיפות, שעות המתנה ארוכות, בדיקה וטיפול ע"י מתמחה, כנהוג בחדר המיון הציבורי.

המוקד פועל שבעה ימים בשבוע ונמצא בביה"ח אסותא רמת החייל,  רחוב הברזל 20, קומה 1, תל אביב.

יש לתאם מראש את ההגעה למוקד בטלפון 03-7645464.

מבוטחים שבידיהם כיסוי אמבולטורי זכאים לקבל החזר על פי תנאי הפוליסה.

לפרטים על המוקד: https://bit.ly/3pg7PSn

לאתר א.ר.ם, המרכז הרב-תחומי לרפואת א.א.ג: www.aram-ent.co.il

בית החולים החדש "רפאל" נפתח לאחרונה וממוקם בפארק עתידים בתל אביב. בבית החולים ציוד וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם, מערכות מחשוב חכמות וחדרי ניתוח מצוידים בטכנולוגיות רפואיות חדשות ומתקדמות, לרבות טכנולוגיות חדשניות לשמירה על סטריליות ומניעת זיהומים.

בבית החולים מבוצעים כל סוגי הניתוחים גדולים וקטנים כאחד על ידי הרופאים הבכירים בישראל.

ברפאל, המטופל מלווה לאורך כל התהליך במלווה אישי המעניק לו ולבני המשפחה הסברים מלאים ומפורטים באופן יזום על כל שלב בתהליך הרפואי.

מדובר בדחיפה נוספת לפיתוח תעשיית הביטוח הרפואי בישראל, ומהווה סיבה נוספת בצורך להשקיע את הכסף בפרמיה של ביטוח בריאות פרטי.

מרבית חברות הביטוח כבר התקשרו בהסכמים עם בית החולים ובקרוב ניתן יהיה לקבל את שירותיו באמצעות כל חברות הביטוח.

הטבת "אקסטרה פרש" ללקוחותינו –

במסגרת הסדר ייחודי עם בית החולים, לקוחות "היחידה לסוכני ביטוח", שבמהלך בדיקת ממוגרפיה יתגלה שהן נדרשות לבצע ביופסיה, יוכלו לבצע את הביופסיה לאלתר בו במקום. ד"ר אורית גולן מנהלת מחלקת השד בבית החולים: "השירות הוא שירות חשוב שימנע מנשים להתהלך ימים שלמים במתח ובחרדה".

ליצירת קשר ולפרטים נוספים על המחלקה החדשה לבריאות האישה –

https://www.raphaelhospitals.co.il/clinics/woman/about

לתאום תורים: הודעות בווצאפ: 03-7752090

בית החולים החדש "רפאל" נפתח לאחרונה וממוקם בפארק עתידים בתל אביב. בבית החולים ציוד וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם, מערכות מחשוב חכמות וחדרי ניתוח מצוידים בטכנולוגיות רפואיות חדשות ומתקדמות, לרבות טכנולוגיות חדשניות לשמירה על סטריליות ומניעת זיהומים.

בבית החולים מבוצעים כל סוגי הניתוחים גדולים וקטנים כאחד על ידי הרופאים הבכירים בישראל.

ברפאל, המטופל מלווה לאורך כל התהליך במלווה אישי המעניק לו ולבני המשפחה הסברים מלאים ומפורטים באופן יזום על כל שלב בתהליך הרפואי.

מדובר בדחיפה נוספת לפיתוח תעשיית הביטוח הרפואי בישראל, ומהווה סיבה נוספת בצורך להשקיע את הכסף בפרמיה של ביטוח בריאות פרטי.

מרבית חברות הביטוח כבר התקשרו בהסכמים עם בית החולים ובקרוב ניתן יהיה לקבל את שירותיו באמצעות כל חברות הביטוח.

הטבת "אקסטרה פרש" ללקוחותינו –

במסגרת הסדר ייחודי עם בית החולים, לקוחות "היחידה לסוכני ביטוח", שבמהלך בדיקת ממוגרפיה יתגלה שהן נדרשות לבצע ביופסיה, יוכלו לבצע את הביופסיה לאלתר בו במקום. ד"ר אורית גולן מנהלת מחלקת השד בבית החולים: "השירות הוא שירות חשוב שימנע מנשים להתהלך ימים שלמים במתח ובחרדה".

ליצירת קשר ולפרטים נוספים על המחלקה החדשה לבריאות האישה –

https://www.raphaelhospitals.co.il/clinics/woman/about

לתאום תורים: הודעות בווצאפ: 03-7752090

מיוחד ללקוחות היחידה לסוכני ביטוח – בדיקות קורונה אצלכם!

אנו מאפשרים ללקוחותינו לבצע בדיקות קורונה באופן פרטי 
בבית המבוטח ובעלות מופחתת.

ליצירת קשר:

היחידה לסוכני ביטוח [email protected]