ד"ר אודי פרישמן ייצג את תעשיית הביטוחים הרפואיים הפרטיים בארוחת ערב שערך נשיא המדינה למנכ"ל פייזר

ד"ר פרישמן הוזמן לאירוע בבית הנשיא לרגל ביקורו של ד"ר אלברט בורלא בישראל, לצד מנהלי בתי חולים, קופות חולים ובכירים ממערכת הבריאות

נשיא המדינה יצחק (בוזי') הרצוג ארח אמש (יום א') בביתו בכירים ממערכת הבריאות בישראל, לארוחת ערב עם מנכ"ל פייזר ד"ר אלברט בורלא.
באירוע השתתפו מנהלי בתי חולים, מנהלי קופות חולים ובכירים נוספים. ד"ר אודי פרישמן המייסד ויו"ר חברת הייעוץ פרש קונספט, הוזמן אף הוא ושוחח ארוכות עם ד"ר בורלא.

ד"ר פרישמן הסביר לבורלא כי מערך ביטוחי הבריאות הפרטיים בישראל הוא זרוע חשובה המבטיחה את הזמינות של שירותי הבריאות האיכותיים ביותר לתושבי ישראל.
פרישמן הוסיף שהודות לעובדה שהרוב הגדול של ביטוחי הבריאות הפרטיים הם ביטוחים קבוצתיים, הציבור שנהנה מהם אינו רק אנשים מבוססים שיכולים להרשות לעצמם ביטוח רפואי פרטי, אלא כלל העובדים שהמעסיק שלהם החליט לבטח אותם. הביקור של בורלא הוא הראשון שלו בישראל ובמסגרתו הוא יקבל את פרס בראשית, שהוא פרס הנובל היהודי, ששוויו מיליון דולר, אותו הוא יתרום להקמת מוזאון להנצחת יהודי סלוניקי, עיר הולדתו, ש96%- אחוז מהם הושמדו בשואה.
פרישמן סיפר לבורלא שמשפחתה של אשתו אף היא מסלוניקי וכמו תמיד במצבים כאילו הם ניסו לחפש חברים או קרובים משותפים.

בורלא סיפר באירוע שפייזר סיימה לפתח חיסון נגד זן האומיקרון, שיצא לשוק ממש בקרוב ופרישמן הוסיף שהוא מקווה שבעתיד, גם אם המדינה תחליט שלא לחסן באופן גורף ועל חשבונה את כלל אזרחיה כנגד זן זו או אחר, יוכלו אלו המעוניינים בכך לרכוש חיסון באופן פרטי או במסגרת הביטוח שברשותם ולהפקיע את השליטה הבלעדית על הנושא מידי המדינה.

מתעניינים בביטוחים קבוצתיים, מוזמנים להתייעץ עם היועצים המקצועיים שלנו ב"פרש קונספט"
חברת הייעוץ המובילה לביטוחי בריאות בישראל. הייעוץ הוא ללא עלות וללא התחייבות.
השאירו פרטים באתר או התקשרו- 077-997-0919

לקריאת הכתבה המלאה לחץ כאן >>

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?