הכוונה רפואית למבוטחים

אף אחד מאיתנו לא רוצה לגלות שהוא מתמודד עם מחלה קשה חלילה. אין כמו ההקלה על המתמודדים עם בעיות בריאותיות כשהם מגלים שיש מי שמלווה אותם לאורך תהליך ההבראה. יש מי שבוחר את הרופא המומחה עבורם, יש מי שמכוון את צעדיהם ומבחינת מיצוי הזכויות, הם יודעים שבהם בידיים טובות.

הכוונה רפואית למבוטחים היא שירות המוצע על ידינו, כי בפרש קונספט לא מסתפקים בבניית מעטפת ביטוחית, חושבים גם על ליווי מערכתי שיעניק למבוטח את מלוא הידע שהוא צריך לקבל על הביטוחים שלו. בתור מנהלי ארגונים, וודאי תרצו להבטיח לעובדים שלכם ביטוח שימנע מהם התמודדות רפואית מיותרת.

 

למה צריך הכוונה רפואית למבוטחים?

בתור מנהלים, ייתכן ואתם משלמים מידי חודש על ביטוח בריאות לעובדים שלכם, הם אומנם מבוטחים וזכאים לקבל שירות רופא מומחה / טיפול רפואי מסוים, אך מי אומר שהם יודעים על הזכויות האלו? או מי הרופא המתאים ביותר לבעיה שלהם? על פי רוב, ההתמודדות עם המצב הרפואי כמו שהוא, מצריכה כוחות נפש וקשה להתמודד מול זירה נוספת – הזירה הבירוקרטית.

צריך לדעת איזה רופא לבחור, מי המומחה המתאים, איך ניתן להקל על התהליך ומה כדאי לעשות. אנחנו בפרש קונספט גאים להציע לכם שירות אקסטרה פרש המעניק ליווי והכוונה רפואית למבוטחים. אם אתם לקוחות שלנו, מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אלינו במקרה בו אחד מהעובדים צריך לממש את הפוליסה, ונעניק לכם ליווי מערכתי בהתנהלות השוטפת מול הבירוקרטיה הרבה.

 

בחירת רופא מומחה

כשמישהו שחשוב לכם מקבל אבחנה רפואית המצריכה טיפול, אתם תעשו הכל כדי שהוא יקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. חשוב לכם להגיע אל הרופא המומחה הטוב ביותר בתחום הספציפי, הבעיה היא שלא תמיד קל למצוא את הרופא המומחה לתחום / לאבחנה הנדרשת.

יש מי שייעזר בגוגל לאיתור רופא מומחה, יש מי שיתחיל לערוך מעין סקר קטן ויפנה לקבל המלצות מחברים שעברו תהליך דומה, לפעמים נעזרים ברופא משפחה בבחירת הרופא, אבל בצורה כזו קשה להגיע אל המומחים המובילים בתחום. כאן שירות פרש קונספט מציעים שירות אקסטרה באמצעותו מנהל כוח אדם מקבל ליווי והכוונה מערכתית המסייעת בסופו של דבר לעובד המבוטח בבחירת הרופא המומחה המתאים לטיפול בבעיה הרפואית הקיימת.

כדי להנות משירות אקסטרה פרש, אתם, מנהלי הארגון, פונים בזמן אמת לצוות המקצוענים שלנו שליקט את שמות הרופאים המומחים בכל תחום ומתוך היכרותו עם הנושא, הוא השקיע בכך זמן ומאמץ. כיום, תודות לכך, לקוחות פרש קונספט נהנים מהתמודדות קלה יותר.

 

קיצור תורים

כאשר סובלים ממחלה או בעיה רפואית דחופה, הטיפולים הם דחופים, הבעיה היא שהתורים בבתי החולים הם לא מהירים וזמני ההמתנה ארוכים. לפעמים כדי לעבור בדיקה רפואית צריך לחכות אפילו מספר חודשים. אנו בפרש קונספט פועלים בשיתוף עם מרכזים רפואיים מובילים ובתי חולים לזירוז תורים של מבוטחים תוך שימת דגש על זמינות הטיפול. במקרים מסוימים הדחיפות היא קריטית ולא יעזור רופא מומחה בשלב מאוחר, כל זירוז הוא משמעותי.

 

ניסויים קליניים

ניסוי קליני יכול לתת סיכוי משמעותי לנצח מחלות. הבעיה היא שכדי להשתתף בניסוי כזה, צריך לדעת עליו, לדעת למי לפנות ולהיכנס למאגר הממתינים לטיפול ניסיוני. שירות האקסטרה המוצע ללקוחותינו, מציע שירות VIP. הארגון המבוטח פונה לצוות שלנו המנהל מעין מאגר מידע על ניסויים קליניים המתנהלים בארץ ובעולם וכך הוא מקשר אותו עם המרכז המתאים המבצע ניסוי קליני בנושא שהעובד שלו צריך.

 

השירותים המוצעים ללקוחותינו:

  • ייעוץ וליווי מקצועי בבניית פוליסת ביטוח מותאמת לצרכים האישיים הקיימים בחברה.
  • עריכת פוליסת ביטוח מקיפה הכוללת פרטים עדכניים וקובעת את אמנת השירות, תקרת הכיסוי תוך התייחסות לחריגים.
  • לאחר כתיבת הפוליסה, היא יוצאת למכרז בין חברות הביטוח השונות וצוות היועצים המומחה שלנו בוחן כל הצעה ומנהל משא ומתן לייעול התהליך.
  • לאחר בחירת הפוליסה, צוות המומחים שלנו יכתוב הסבר מקיף על הפוליסה, מה היא כוללת ובמרבית המקרים גם נגיע להסביר את מהות הביטוח לעובדים עצמם, עם מצגת ברורה להטמעת הביטוח באופן יעיל.
  • עם כל התפתחות רפואית הצוות יחתור לעדכון הפוליסה בהתאם לתנאים לאורך כל תקופת הביטוח.
  • לאורך כל תקופת הביטוח חברת העובדים תקבל ליווי והדרכה שוטפים, ייצוג מול חברות הביטוח, סיוע בניתוח התביעות והכוונה רפואית למבוטחים ככל שעולה הצורך – ייעוץ וליווי בבחירת רופא מומחה, קיצור זמני המתנה, סיוע בבחירת מרכז רפואי מתאים ועוד.

 

בשביל הכוונה רפואית למבוטחים, פונים לפרש קונספט!

מי שחשוב לו ביטוח בריאות שהוא מעבר לסטנדרט המקובל, רוכש לעובדיו ביטוח בריאות כשהוא מלווה ביועצי פרש קונספט. כל מעסיק רוצה שהעובדים שלו ירגישו מוגנים ומבוטחים. עכשיו גם קל לעשות את זה. מוזמנים ליצור קשר.

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?