יועץ ביטוח לחברות

חברות וארגונים רוכשות פוליסות ביטוח מסוגים שונים,עבור עובדיהן. אולם, כיצד יודעים מנהלי החברה איזה

ביטוח בדיוק לעשות, מה חשוב שהוא יכלול, כמה זה אמור לעלות וכו'. ביטוח הוא תחום מורכב ורגיש בחייהם של עסקים גדולים, מדובר בנדבך חשוב הן למנהלי החברה, המבקשים להראות שהם דואגים לניהול תקין של כלל ענייניה והן לעובדים עצמם ובני משפחתם, הנהנים מהביטוח שמאפשר להם מקום העבודה האיכותי בו הם עובדים. האם מומלץ לחברות גדולות, בהן ההיבט הביטוחי הוא משמעותי, להעזר בשירותי יועץ ביטוח לחברות?

 

יועץ ביטוח – משמעויות

יועץ ביטוח הוא איש מקצוע שמביא איתו ערך מוסף רב לחברה.באמצעות הניסיון והידע הנרחב שלו בנושא הביטוח לרבות, היכרותו את התוכניות, השינויים, החוקים והאפשרויות השונות בענף הביטוח, המקומי והבינלאומי. תפקידו של יועץ הביטוח הוא, להתאים פוליסות ביטוח והסדרי ביטוח מגוונים לצרכים המדויקים של כל עסק, חברה וארגון. יועץ ביטוח בקיא בכל סוגי הכיסויים המגוונים, המוצעים על ידי חברות הביטוח, הפוליסות השונות ותוכניות הביטוח הקיימות בענף. יועץ טוב מבדיל בין כיסויים חשובים לכאלה שניתן לוותר עליהם, הוא מכיר מצוין את נהלי העבודה בחברות הביטוח והדרך בה הן מטפלות בתביעות שונות, הוא בקיא בכל הקשור לסיכונים הקיימים בסביבתו של המבוטח ועוד. בהתאם לידע המקצועי שלו וניסיונו, יודע יועץ הביטוח לנהל היטב סיכונים ולמפות במדויק את הצרכים הביטוחיים של כל עסק. תפקיד חשוב נוסף של יועץ ביטוח בארגון הוא, לבנות נכון את הפוליסות בהתאם לצרכי החברה ולתקציבה ולדעת מאיזו חברת ביטוח לרכוש אותן ובמחיר הטוב ביותר.

 

איתור סיכונים מבעוד מועד

אחריות כבדה מאוד נמצאת על כתפיו של יועץ הביטוח, עליו לאתר סיכונים פוטנציאליים מבעוד מועד כלומר, לפני שהם מתרחשים.כמו ההערכות לרפורמה בביטוחי הבריאות שמתרחשת כעת. הדבר נועד לספק למנהל הארגון את הכיסוי המושלם עבורם, תוך כדי ביצוע בדיקת עלות מול תועלת. יועצי ביטוח הם עצמאיים,הם אינם נמצאים בכיסה של אף חברת ביטוח, או בכיסו של סוכן זה או אחר והם אינם תלויים באף אחד מאלה מבחינה כלכלית. לכן, מנהלי הארגון יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהיועץ דואג אך ורק לאינטרסים שלהם ושל עובדיהם. יועץ ביטוח טוב הוא יועץ המביא לכך שהוא מייצר עבור הארגון ערך מוסף ויתרון כלכלי, כתוצאה מניהול חכם של הסדרי הביטוח של הארגון. יועצי ביטוח אינם מוכרים או משווקים מוצר ביטוחי מכל סוג, הם אינם סוכני ביטוח, הם אנשי מקצוע ניטראליים שאינם אמורים להיות, בשום שלב, במצב של ניגוד אינטרסים והם פועלים לטובת הארגון שמעסיק אותם.

 

חשיבות יועץ ביטוח לחברות

כשאתם שוקלים לעשות ביטוח קבוצתי לעובדים, מומלץ לא להתחיל בתהליך בלי ליווי מקצועי של יועץ ביטוח לחברה.

יועץ מקצועי ידע לאתר את צרכי הארגון והעובדים, להגדיר אתכם את התקציב המתאים, לכתוב את הפוליסה עצמה ולערוך מכרז בין חברות הביטוח,כך שתקבלו את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

כאן לא מסתיים תפקיד היועץ. יועץ ביטוח לחברה יסייע לכם בהטמעת הביטוח מול עובדי החברה וילווה את ההנהלה והעובדים לכל אורך חיי הפוליסה, בכל בעיה או תביעה. יועץ ביטוח לחברה אחראי כלפיכם גם על עדכון מתמיד של הפוליסות והבטחה שתקבלו את הפוליסות החדשניות והעדכניות ביותר.

מחפשים יועץ ביטוח לחברות? אל תעשו זאת בלי ליווי מקצועי של יועצים מוסמכים. כבר עכשיו פנו אל צוות פרש קונספט, החברה המובילה בביטוחים לחברות וקבלו את השירותים הייחודיים שהיא מציעה.
או התקשרו- 077-997-0919

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?