כל היתרונות של אקסטרה פרש

בתור מנהלי חברה, חשובה לכם רווחת העובדים שלכם. חשבתם לרכוש ביטוח קבוצתי לכלל העובדים אבל עכשיו אתם רוצים לוודא שלעובדים שלכם יהין שירותים מקיפים יותר. הגעתם למקום הנכון, צוות פרש קונספט מנגיש לחברות ומנהלים שירות שכמותו עוד לא היה בישראל: שירות אקסטרה פרש – כל שירותי   ה VIP בתחום הבריאות, לעובדים שלכם.

 

מה זה שירות אקסטרה פרש?

שירות אקסטרה פרש פותח על ידי פרש קונספט כחברה המובילה בייעוץ לביטוחי בריאות קקולקטיביים. שירותי אקסטרה פרש הם שירותים נחוצים ולעיתים מצילי חיים שמהם יכולים להנות רק לקוחות פרש קונספט. שירותי אקסטרה פרש מוערכים על ידי הלקוחות שלנו, בזכות המעטפת המושלמת שהם מעניקים למבוטחים.

 

מהם היתרונות של שירות אקסטרה פרש לעובדים?

מי שמלווה ע"י יועצי ביטוח של פרש קונספט, זוכה לשירות אקסטרה פרש. מבוטחים אלו זוכים למענה vip לאורך כל הדרך מצוות פרש קונספט במגוון נושאים:

 

ייעוץ לבחירת רופא מומחה

יש לא מעט רופאים מומחים והמבוטח הרגיל לא תמיד יודע בסופו של דבר אל מי נכון לו לפנות. מי הרופא המומחה המתאים ביותר לבעיה הרפואית ממנה הוא סובל. צוות פרש קונספט מנהל מאגר רופאים המתעדכן ללא הרף וכולל את כמות הניתוחים והטיפולים המיוחדים שהם ביצעו וכן הערכות מקצועיות לגביהם, ובו יכולים להיעזר המבוטחים המתלבטים בבחירת הרופא המומחה לבעיה הספציפית.

זירוז תור לרופא מומחה

מבוטח שירצה עזרה בתיאום התור לרופא מומחה יוכל להנות מסיוע כזה שיזרז לו את התור במהירות אפשרית.

ייעוץ במקרה של רשלנות רפואית

אם יש למבוטח חשד כי הוא ניזוק בשל רשלנות רפואית, הוא יכול לקבל במסגרת אקסטרה פרש ייעוץ עם מומחה משפטי שיבדוק את הנתונים ויכוון להמשך התהליך הנכון לפעול בו.

ייעוץ במימוש זכויות

כל אדם הנפגע מבחינה רפואית או נפשית זכאי לזכויות מסויימות. שירות אקסטרה פרש יאפשר לכם לקבל פגישת ייעוץ עם איש מקצוע מומחה למימוש זכויות שיכוון ויסייע לכם במימוש זכויותיכם, לקבל את הכסף המגיע לכם. מימוש הזכויות יפתור מגוון נושאים כמו סיעוד, ילדים בעלי צרכים מיוחדים, התמודדות עם מחלה קשה מעורבות בתאונה ועוד.

השתתפות בטיפול ניסיוני

לא מעט ניסויים קליניים הצליחו להציל חיים של המשתתפים בהם. הבעיה היא שלאזרח הפשוט אין מידע על טיפול ניסיוני שיוצא לדרך וכך שירות אקסטרה פרש מנגיש את המידע היקר לנהנים מהשירות, כך הם זוכים לקבל ליווי מקצועי והפנייה לטיפולים ניסיוניים רלוונטיים להם.

 

מה תרוויחו מביטוח קבוצתי?

בתור מנהלים, ביטוח קבוצתי לעובדים יעניק לכם מספר יתרונות:

מחיר נמוך

מחיר ביטוח קבוצתי פר עובד, הוא מחיר זול משמעותית ממחיר ביטוח פרטי שעובד היה רוכש בכוחות עצמו. כך העובד נהנה מביטוח מקיף יותר, במחיר זול יותר.

פתוח לכולם

בעת הצטרפות לביטוח בריאות קבוצתי,פטורים העובדים ובני משפחתם ממילוי שארלון ברעאות וכך יכולים להצטרף לביטוח אנשים שלא היו יכולים לקבל זאת באופן פרטי.

ביטוח משתלם לעובדים

העובדים יכולים להמשיך להיות מבוטחים גם אם הם מתפטרים ולכן הם מרגישים את אכפתיות המנהל מרווחתם האישית, ללא קשר לעבודה. מה שמעלה את אחריות ותפוקת העובדים. העובדים מרגישים שייכות לעבודה וממילא העובדה מתייעלת.

 

איך נהנים משירותי אקסטרה פרש?

רק ארגונים המלווים ע"י יועצי פרש קונספט, יכולים ליהנות משירותי אקסטרה פרש. אם רכשתם ביטוח קולקטיבי בליווי פרש קונספט, כל המבוטחים יכולים להנות משירות אקסטרה פרש החדשני והמוביל.

 

עוד על פעילות פרש קונספט

פרש קונספט מציעה ייעוץ וליווי מקצועי בבחירת ביטוחים קבוצתיים מהמומחים בתחום. מנהל כוח אדם המעוניין לייעל את תפוקת העובדים, צריך לדאוג לרווחתם האישית. ברגע שמנהל רוכש לעובדיו ביטוח בריאות קבוצתי מקיף ונותן מענה לצרכים הקיימים, הוא מקבל את ההשקעה שלו והיא חוזרת אליו בגדול.

צוות פרש קונספט מעניק ייעוץ בבחירת ביטוח קבוצתי במגוון ביטוחים: ביטוחי שיניים, ביטוחי בריאות, ביטוחי מחלות קשות, ביטוחי פנסיה, ביטוחי חיים ועוד. מנהל המעוניין לחסוך בעלויות הביטוח אך מצד שני למקסם את המענה הביטוחי ולהבטיח את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכי הארגון, מוזמן לפנות כבר עכשיו ליועצי פרש קונספט לקבלת ליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?