החשיבות של רפואה מותאמת אישית ומדוע היא מצריכה ביטוח בריאות מותאם?

אחד הדברים המאפיינים את הרפואה העכשווית המודרנית היא ההתאמה האישית לצורכי המטופל. בטיפול רפואי חייבים להתאים לכל חולה את הטיפול הרפואי, אך יש מקרים בהם צריך להתאים ספציפית את התרופה לצורך הקיים וזה קורה בעיקר במחלות ממאירות. כידוע, רפואה מותאמת אישית יקרה ולכן היא לא נגישה לכל אחד. הפתרון לכך הוא ביטוחי בריאות פרטיים הנותנים מענה ומבינים את החשיבות של רפואה מותאמת אישית.

 

רפואה מותאמת אישית: המהפכה הבאה בבריאות הציבור

הרפואה המותאמת אישית, היא תחום המתפתח במהירות שיא. בניגוד לגישות מסורתיות, המבוססות על פרוטוקולים כלליים המתאימים לכלל האוכלוסייה, רפואה מותאמת אישית מתמקדת בצרכים הספציפיים של כל מטופל. גישה זו מתבססת על ניתוח נתונים גנטיים, גנומיים, מולקולריים ופונקציונליים של המטופל. באמצעות הנתונים המתקבלים מתאפשר זיהוי מדויק של גורמי המחלה ופיתוח טיפולים מותאמים אישית.

 

יתרונות הרפואה המותאמת אישית

• יעילות רבה יותר: טיפולים מותאמים אישית יעילים יותר מטיפולים כלליים, שכן הם מכוונים ספציפית למאפייני המחלה של המטופל. דבר זה מוביל לשיפור משמעותי בסיכויי ההחלמה, להפחתת תופעות לוואי ולקיצור משך הטיפול הנדרש במקרים רבים.
• דיוק מרבי: רפואה מותאמת אישית מפחיתה את הסיכון לטיפולים לא יעילים, שכן היא מתמקדת בגורמי המחלה הספציפיים של המטופל. דבר זה חוסך זמן, כסף וסבל מיותר.
• מניעה יעילה יותר: ניתוח נתונים גנטיים וגנומיים מאפשר זיהוי מטופלים בסיכון גבוה לפתח מחלות מסוימות. זיהוי מוקדם זה מאפשר נקיטת צעדים מונעים יעילים, כגון שינוי אורח חיים, בדיקות סקר ותרופות מונעות.

 

חשיבות ביטוח בריאות מותאם

ההתפתחות המואצת בתחום הרפואה המותאמת אישית מביאה עמה עלויות טיפול גבוהות יותר. טיפולים אלו עשויים לכלול בדיקות יקרות, תרופות יקרות, טכנולוגיות מתקדמות ואשפוזים ממושכים. לכן, חשוב לוודא שביטוח הבריאות שלכם מכסה טיפולים אלו, הן מבחינת ההיקף הטיפולי הניתן והן מבחינת העלות המכוסה.

מה חשוב לכלול בביטוח בריאות:

• כיסוי לטיפולים חדשניים: וודאו שביטוח הבריאות שלכם מכסה טיפולים חדשניים, כגון טיפולים גנטיים ותרופות ביולוגיות.
• השתתפות עצמית נמוכה: בחרו בביטוח בריאות עם השתתפות עצמית נמוכה עבור טיפולים יקרים.
• "נדיבות" בהגבלות: וודאו שביטוח הבריאות שלכם מגביל כמה שפחות את משך הטיפול או את מספר הטיפולים המכוסים.
• כיסוי בינלאומי: חלק לא מבוטל מטיפולים אלו מועבר בחו"ל, וודאו שביטוח הבריאות שלכם מכסה טיפולים בחו"ל.

 

רוכשים לעובדים ביטוח לרפואה מותאמת אישית

כאמור, רפואה מותאמת אישית היא מהפכה משמעותית בעולם הרפואה, המציעה טיפולים יעילים ומדויקים יותר עבור כל מטופל, עם זאת, התפתחות זו מביאה עמה גם עלויות טיפול יקרות יותר. לכן, חשוב שכל מעביד יוודא מה תנאי הביטוח הבריאות הקבוצתי שלו ואם הוא מכסה טיפולים אלו, הן מבחינת משך הטיפול והן מבחינת העלות.

בתור מנהלי כוח אדם, תוכלו להשקיע בעובדים שלכם ולתת להם הטבה של ביטוח פרטי מותאם לרפואה אישית ולרכוש עבורם ביטוח בריאות קבוצתי הכולל רכיב התאמה אישית, כך העובדים יוכלו להנות מטיפולי מותאמים אישית במקרה הצורך, ללא עלות יקרה מצידם, חברת הביטוח תכסה זאת עבורו.

 

למה לרכוש ביטוח קבוצתי לעובדים?

רכישת ביטוח קבוצתי לעובדים מעניקה יתרונות רבים גם למעסיק וגם לעובדים.

יתרונות עבור המעסיק:

• שיפור שביעות רצון העובדים: הצעת ביטוחי בריאות קבוצתי מקיף, תורמת לשביעות רצון העובדים, מחזקת את המוטיבציה שלהם, תורמת לשמירה על עובדים בריאים, ומונעת תחלופה גבוהה. מה שמעלה את תפוקת העבודה .
• שיפור תדמית העסק: חברה המציעה ביטוח בריאות קבוצתי נתפסת כחברה אכפתית הדואגת לרווחת עובדיה, דבר המשפר את תדמיתה ומושך אליה עובדים פוטנציאליים איכותיים המחפשים עבודה לטווח ארוך.
• יתרון תחרותי: בשוק העבודה התחרותי של היום, הצעת הטבות סוציאליות, כמו ביטוח בריאות קבוצתי, מהווה יתרון משמעותי בגיוס עובדים ובהשארתם בחברה.
• חיסכון בעלויות: רכישת ביטוח קבוצתי מאפשרת ליהנות מכוח קנייה משמעותי, דבר המוביל לפרמיות נמוכות יותר בהשוואה לרכישת ביטוחים פרטיים לכל עובד בנפרד.
• בלי סיבוכים: ניהול פוליסת ביטוח קבוצתי נעשה באופן מרוכז על ידי המעסיק, וחוסך זמן ובירוקרטיה. חברות אשר רוכשות ביטוח דרך פרש קונספט יכולות להנות מלווי מקצועי לאורך כל תקופת הביטוח ומשרותי VIP של החברה .

ביטוח קבוצתי רק עם פרש קונספט

בתור מנהלים אתם עמוסים באתגרים ואתם רוצים להצליח בכל הזירות והדבר הכי טוב הוא לתת לאנשי המקצוע המתאימים לסייע בתחום שהם מומחים בו. במידה ואתם מעוניינים להעניק לעובדים שלכם הטבה, של ביטוח בריאות לעובדים שלכם, הכי חשוב שהביטוח יהיה מקיף ומותאם אישית לצורכי העובדים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לצוות פרש קונספט שנכתוב עבורכם את הפוליסה, אנחנו נערוך עבורכם את המכרז ונלווה אותו. אנחנו מעניקים בדיוק את השירותים שבעלי החברות צריכים, הגדרת צרכי הפוליסה הדרושה, כתיבת פוליסה והוצאתה למכרז. בחירת הצעה וניהול משא ומתן עם חברות הביטוח להשגת ביטוח הנותן את המענה המושלם לפוליסה המבוקשת.

אם אתם שוקלים לעשות ביטוח בריאות קבוצתי, אם יש לכם ואתם רוצים לבדוק אותו, אם אתם עומדים בפני חידוש, מוזמנים להתייעץ עם אחד היועצים המומחים שלנו ללא עלות וללא התחייבות בכל עת. אפשר להשאיר פרטים באתר או להתקשר למספר 077-997-0919

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?