איך בוחרים ביטוח קבוצתי לעובדים?

יועץ ביטוח קבוצתי לעובדים – או – איך באמת בוחרים ביטוח קבוצתי לעובדים?

כחלק בלתי נפרד מהתנאים של עובדים בחברות וארגונים הנלקחים בחשבון בקרב צוות ההנהלה, ביטוח קבוצתי הוא בין הסוגיות עליהן יש לדון בכובד ראש. הרי זה לא חדש שמערכת הבריאות הציבורית איננה מספקת, מה שגורם לרבים מאיתנו ״להצטייד״ בפוליסה פרטית נוספת שתכסה אותנו במקרים חריגים. השאלה היא איך בוחרים ביטוח קבוצתי לעובדים? ביטוח שיכול לחסוך מאתנו את סוגיית הביטוח הפרטי הנוסף. קראו עוד על אך בוחרים ביטוח קבוצתי לעובדים

חברת "פרש קונספט – מומחים לביטוחים קבוצתיים" מקבוצת ד״ר פרישמן, מעניקה לחברות, ארגונים וועדי עובדים את האפשרות לקבל כיסוי ביטוחי אופטימלי באמצעות הפוליסה הטובה ביותר שניתן להשיג מחברות הביטוח השונות ובעלות אטרקטיבית.

ביטוח קבוצתי לעובדיםחברת "פרש קונספט" שוחה כבר שנים רבות בתחום הביטוחים הקולקטיביים וצברה ידע מקיף המשלב חדשנות, מקצועיות וקשרים עם כל חברות הביטוח המובילות. החברה מתחייבת לנהל עבור לקוחותיה את תהליך המשא ומתן, לאחר שמתבצע בפועל תהליך אפיון צרכים מעמיק, במטרה להתאים את הפוליסה בצורה המיטבית ביותר לעובדי החברה.

דברים שיש לקחת בחשבון בבואכם לבחור ביטוח בריאות קבוצתי:

  1. מחיר – בתור קבוצה יש לכם את הכוח להשיג מחיר מצוין עבור הפוליסה לכלל העובדים בחברה.
  2. המשכיות – הפוליסות מאפשרות לעובדים להמשיך את הביטוח באופן פרטי.
  3. סל השירותים – יש לבדוק בדיוק מה הפוליסה מכסה ומה גובהן של ההשתתפויות העצמיות.
  4. תקופה – כל פוליסה מוגדרת בחוזה המוגבל לתקופה מסוימת, דבר שיש לבדוק.
  5. יועץ ביטוח בריאות – תפקידו ללוות את הקבוצה לאורך כל התהליך ,לסייע בתהליך ההתאמה בין חברת הביטוח לארגון וללוות את הארגון לאורך כל תקופת הפוליסה

חברת פרש קונספט עובדת מול חברות, ארגונים ולקוחות גדולים ומוכרים בשוק הישראלי ביניהם: בנק דיסקונט, חברת אל-על, קבוצת שטראוס – עלית, בזק, מי עדן ועוד רבים. החברה מצמידה לארגון יועץ ביטוח קבוצתי לעובדים במטרה לספק ביטוח נגיש, מוכר ומובן לכל עובד בחברה. תפקידו של יועץ ביטוח קבוצתי לעובדים הינו לתווך בין חברת הביטוח לבין העובד ולעמוד לצדו בכל תביעה, בקשה או שאלה. בנוסף, חברת פרש קונספט מארגנת כנסים בהם היא מציגה בפני העובדים את זכויותיהם בנושא ביטוח הבריאות ואחראית גם לעדכן את הפוליסות בהתאם לשינויים בחוק.

לסיכום, הנושא הבריאותי מעסיק את כולנו .ביטוח בריאות קבוצתי הוא "כאב ראש" מתמשך. ניתן לחסוך אותו בעזרת חברה מקצועית שדואגת לכל הפרטים – קטנים כגדולים.

מידע נוסף בנושא:

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?