ביטוח בריאות קבוצתי לחברות הייטק

חברות ההייטק המובילות בעולם כבר פיצחו את הקוד לייעול התפוקה והאחריות האישית של העובדים: השקעה בעובדים ודאגה לרווחתם האישית. מבחינת עובדי הייטק, ביטוח בריאות קבוצתי לחברות הייטק הוא חלום. זוהי ההטבה הכי נחשבת ומבוקשת לעובדי הייטק – הבריאות שלהם ושל המשפחה שלהם. כשעובד רואה שמקום העבודה שלו דואג לבריאותו ולבריאות כל משפחתו, הוא כבר יתייחס אחרת למקום העבודה. רגש ההערכה והכבוד יגיע בתמורה לאכפתיות וכך לא מעט מנהלי חברות ההיטק מדווחים לנו אחרי שהם רוכשים ביטוח בריאות קבוצתי כי הם רואים את התוצאות בשטח. עכשיו גם אתם יכולים לעשות צעד לקידום החברה שלכם.

 

ביטוח בריאות קבוצתי לחברות הייטק – למה צריך את זה?

לפני הכל חשוב להבין את מסגרות הביטוח הקיימות בישראל. על פי חוק, כל תושב ישראלי מבוטח במסגרת ביטוח הבריאות הממלכתי. כך הוא זוכה לקבל טיפולים הנמצאים בסל הבריאות ללא עלות. קופות החולים מציעות ביטוח משלים בעלות סמלית מדורגת בה הם מציעים הרחבה על הביטוח הבסיסי. אך גם הוא עדיין לא נותן מעטפת מספקת ומלאה. מה עושה מי שמעוניין להנות ממעטפת ביטוחית מושלמת? רוכש ביטוח בריאות פרטי. הבעיה היא שביטוח כזה הוא ביטוח יקר יחסית וברגע שמקום העבודה משיג לעובד ביטוח בריאות מקיף יותר ממה שהיה יכול לרכוש באופן עצמאי לצד המחיר הזול, המבוטח מרגיש שיש כאן מישהו שאכפת לו ממנו. ואם העובד מרגיש את אכפתיות המעסיק, הוא ירצה להוכיח גם את הערך והכדאיות שבהעסקתו.

 

למה לרכוש ביטוח בריאות קבוצתי לחברות הייטק?

רכישת ביטוח בריאות קבוצתי לחברות הייטק יכולה להציע מספר יתרונות:

משיכת ושימור כישרונות

בנוף התחרותי של תעשיית ההייטק, הצעת ביטוח בריאות מקיף יכולה להיות גורם משמעותי למשיכת ושימור כישרונות מובילים. לעתים קרובות עובדים נותנים עדיפות להטבות כמו ביטוח בריאות כאשר הם שוקלים הצעות עבודה. כיום הטבה כזו היא ההטבה הנחשבת ביותר בשוק ההייטק.

עלות

תכניות ביטוח בריאות קבוצתיות מציעות בדרך כלל פרמיות נמוכות יותר בהשוואה לתכניות אישיות מכיוון שהסיכון מתפזר על פני מאגר גדול יותר של עובדים. זה יכול להביא לחיסכון בעלויות גם למעסיק וגם לעובדים.

אפשרויות התאמה אישית

באמצעות ליווי של יועצי ביטוח מטעם פרש קונספט, ניתן להתאים תוכניות ביטוח בריאות קבוצתיות לצרכים הספציפיים של החברה ועובדיה. זה עשוי לכלול אפשרויות לרמות שונות של כיסוי, ולדגשים על כיסויים המתאימים לגיל העובדים ולאופי העבודה והארגון וליכולותיו הכספיות. חשוב לזכור כי ההחרגות בפוליסת ביטוח קבוצתית הן הרבה פחות משמעותיות מההחרגות על ביטוח בריאות פרטי.

הטבות מס

במדינות רבות וגם בישראל, מעסיקים נהנים מתשלום ביטוח בריאות לעובדים ונהנים מהפחתה בגובה המס הנדרש לתשלום. הטבות אלו יכולות לכלול ניכויים עבור פרמיות ששולמו ונקודות זיכוי פוטנציאליות במס.

ניהול סיכונים

ביטוח בריאות קבוצתי מפזר את הסיכון להוצאות הקשורות לבריאות על פני כל הקבוצה, מה שיכול להגן הן על המעסיק והן על העובדים מפני מצוקה כלכלית במקרה של מקרי חירום רפואיים בלתי צפויים או עלויות בריאות גבוהות.

שביעות רצון ומורל עובדים

מתן כיסוי ביטוחי בריאות מוכיח שהחברה דואגת לרווחת העובדים שלה, מה שיכול להגביר את המורל ואת שביעות הרצון הכללית בעבודה.

 

אין ספק כי רכישת ביטוח בריאות קבוצתי לחברות הייטק יכולה להיות החלטה אסטרטגית שלא רק עוזרת לשימור עובדים אלא גם תורמת לייעול תפוקת העבודה כפי שסיכמנו כאן.

 

צפו בסרטון מבית פרש קונספט בנושא של ביטוח בריאות קבוצתי בהייטק:


 

ביטוח קבוצתי רוכשים ביעוץ ובליווי פרש קונספט

מעסיק שרוצה לרכוש ביטוח קבוצתי לעובדים שלו, צריך להכיר את התחום ולמצוא את הביטוח המקיף והמשתלם ביותר גם מבחינת מחיר וגם מבחינת תנאי ביטוח. אבל מי שפונה אלינו לפרש קונספט, נהנה מהכל במינימום מאמץ.

  • ישיבת צוות לבניית פוליסת ביטוח מותאמת לצרכים הקיימים – בשלב הראשון צוות פרש קונספט יגיע אליכם וישב יחד איתכם להתאמת פוליסת ביטוח מתאימה לצרכים שלכם ושל העובדים שלכם. מבחינת מחיר, מבחינת היקף הכיסוי ותנאי הפוליסה. לאחר כתיבת הפוליסה הספציפית ע"י יועץ פרש קונספט, היא תצא למכרז.
  • עריכת מכרז בין חברות הביטוח השונות – כל חברת ביטוח המעוניינת לבטח אתכם תציע את עצמה למכרז שנפתח וחברת הביטוח שתיתן את המענה הטוב ביותר מבחינת כל התנאים שהוצבו על ידי צוות פרש קונספט, תזכה במכרז.
  • בשלב הבא צוות פרש קונספט יערוך הסברה והטמעה של הביטוח בקרב העובדים – הרי רכשתם ביטוח ואתם רוצים שהעובדים ידעו על מה הם מבוטחים. מהם זכויותיהם ואיך הם יכולים להנות מהביטוח הנרכש עבורם.
  • לאורך כל תקופת הביטוח צוות פרש קונספט יעמוד לשירותכם בליווי העובדים ובני משפחתם למימוש מלא של הפוליסות ולתמיכה וייעוץ במצבי חולי. היועץ יעדכן את מנהלי החברה לגבי שינויים מומלצים בפוליסה הקיימת, עדכונים וחשובים וכו'.

 

לסיכום

ביטוח קבוצתי הוא ביטוח משתלם לא רק בגלל הסיבות שפרטנו כאן, אלא גם ובעיקר בגלל התועלת שהעובדים מקבלים ממנו ובכך עולה שביעות רצונם ותפוקת העבודה עולה אוטומטית. כל אחד יכול היום כבר ברור שאחד הכלים לייעל את תפוקת העבודה היא לרכוש ביטוחים קבוצתיים עבור העובד ומשפחתו. באמצעות השירות שלנו בפרש קונספט, הביטוחים הנרכשים הם אכן משתלמים למעסיקים ולעובדים בצורה הטובה ביותר.

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?