ביטוח שיניים קולקטיבי

טיפול שיניים הוא דבר שמרבית האנשים די חוששים ממנו. נכון, ישנם טיפולים רפואיים הרבה יותר קשים ולא נעימים ועם זאת, אנשים חוששים מאוד דווקא מטיפול שיניים שאכן, במקרים מסוימים כגון, טיפול שורש, יכול להיות דבר מאוד לא נעים. אך יותר מכך אנשים רבים מזניחים את שיניהם ודוחים טיפולים חשובים להם ולילדיהם בשל העלות הגבוהה הכרוכה בכך. לא ניתן לרכוש ביטוח שיניים באופן פרטי הדרך היחידה המאפשרת לרכוש ביטוח שיניים מקיף ואיכותי הנה, רכישת ביטוח שיניים קולקטיבי.

 

שיניים כבר לא מזהב

השיניים שלנו חשובות מכל כך הרבה סיבות בריאותיות שאין לדעת מהיכן בכלל להתחיל להסביר. השיניים, כמו כל איבר אחר בגוף האדם, זקוקות לטיפולי תחזוקה שוטפת ולטיפולים רפואיים מקצועיים במקרים של בעיה. מכיוון שהשיניים שלנו נמצאות בפה והפה חשוף לכמות גדולה מאוד של מזיקים, המגיעים בין השאר ממזון, זיהום אוויר, חיידקים, עישון וכו', חשוב מאוד לתחזק את השיניים ולא להזניח שום בעיה שצצה וגורמת לכאב, או כל תחושה אחרת. ביטוח שיניים קולקטיבי, מאפשר לכל עובד בארגון, לקבל פוליסת ביטוח שיניים מקיפה ומיטיבה, המספקת מענה מקצועי, כמעט בכל מצב. פוליסה כזו מונעת מצבים בהם אנשים אינם דואגים לטפל בשיניים שלהם כראוי ומגיעים למצבים מאוד לא נעימים ונאלצים לשלם עשרות אלפי שקלים, על טיפולי שיניים, אותם ניתן היה למנוע.

 

ביטוח שיניים קולקטיבי

ביטוח שיניים קולקטיבי הינו אמצעי מצוין, המאפשר שמירה טובה על מצב השיניים באופן שוטף ובעיקר, קבלת טיפול, ברמה הגבוהה ביותר, במצב של בעיה הדורשת טיפול מיוחד. פוליסת ביטוח השיניים הקולקטיבי מפחיתה מאוד את עלויות הטיפולים הנדרשים במצבים של בעיות שונות וניתוחים. ביטוח שיניים קולקטיבי מבטיח שתקבלו את הטיפולים מהרופאים הטובים ביותר, במחירים האטרקטיביים ביותר. ביטוח שיניים אפשר לרכוש רק בצורה קולקטיבית כלומר, עליכם להשתייך לארגון כלשהו בכדי להיות זכאים ליהנות מההטבות של ביטוח שיניים א כמובן שהדרך הנפוצה ביותר לקבלת ביטוח שיניים קולקטיבי היא דרך מקום העבודה. ארגונים גדולים רבים, רוכשים עבור עובדיהם, או מסבסדים להם, ביטוח שיניים ברמה גבוהה ובמחיר אטרקטיבי.

 

הכיסויים שמקנה ביטוח שיניים קולקטיבי

ביטוח שיניים קולקטיבי בסיסי יעניק לכם כיסוי, על פי רוב, לטיפולים שוטפים כגון: בדיקת שיניים תקופתית, סתימות למיניהן, עקירות, צילומי שיניים, ניקוי אבנית, טיפולי שורש ומספר טיפולי חרום חיוניים. אולם, מרבית הארגונים, משיגים פוליסת ביטוח שיניים קולקטיבי מקיפה יותר, הכוללת בנוסף, טיפולים מורכבים ויקרים כגון: השתלות, כתרים וגשרים, טיפול לשיקום הפה, שיניים תותבות, שחזור מרווחים בין השיניים, ניתוחי שיניים וחניכיים ועוד.

 

חשוב לדעת

בישראל פעילות מספר חברות ביטוח גדולות המספקות ביטוחי שיניים קולקטיביים לחברות וארגונים: חברת מנורה מבטחים, חברת מגדל, חברת הראל ועוד. חשוב לדעת, חבילת הבסיס של ביטוח השיניים הקולקטיבי, איננה בהכרח זהה בתכולתה, אצל כל אחת מחברות אלה וגם המחיר אינו זהה. אי לכך, חשוב לבצע את כל המהלך בסיוע יועצי ביטוח מנוסים כמו אלו של חברת "פרש קונספט",שיערכו עבורכם משא ומתן מול חברות הביטוח במאמץ למקסם ולקבל, פוליסת ביטוח שיניים קולקטיבי, מקיפה ואיכותית ככל האפשר, במחיר האטרקטיבי ביותר. ברור שככל שמדובר בארגון גדול יותר ומספר מבוטחים רב יותר, מחיר הפוליסה יהיה ידידותי יותר. 

 

גם כיום ביטוח שיניים הוא עניין קולקטיבי

מעבר לשירותים הניתנים במסגרת קופות החולים והשב"ן, אין בישראל ביטוחי שיניים פרטיים. רוב מוחלט של מבוטחי השיניים הנם עובדים בארגונים שונים, המקבלים ביטוח זה כהטבה ממקום העבודה כלומר, מדובר בביטוח שיניים קבוצתי או קולקטיבי.

 

הכדאיות של ביטוח השיניים

חברות וארגונים גדולים בוחרים להעניק לעובדים שלהם ביטוח שיניים קולקטיבי, מכיוון שכנגד תשלום חודשי לא גבוה תקבלו ביטוח שיניים מקיף ביותר. תארו לעצמכם  עובד שבמהלך השנה ידרש לטיפול שיניים, העולה אלפי שקלים. אתם כנראה תקבלו אותו בהשתתפות עצמית שלכמה מאות שקלים בלבד. יש פה חיסכון אדיר עבור העובד ועבור המעסיק שמבטיח שעובדיו לא יעדרו בשל טיפולים מתישים וארוכים ובשל מכאובי שיניים עזים. פנו עוד היום לחברת פרש קונספט וקבלו ייעוץ חשוב, בדרך לרכישת ביטוח שיניים קולקטיבי.

מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ עם היועצים המקצועיים שלנו ב"פרש קונספט" חברת הייעוץ המובילה לביטוחי בריאות בישראל. הייעוץ הוא ללא עלות וללא התחייבות.
השאירו פרטים באתר או התקשרו- 077-997-0919

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?