יועץ ביטוח קולקטיבי

ההון האנושי בכל חברה וארגון הינו המשאב החשוב ביותר. אי לכך, הנהלות של חברות גדולות, דואגות להיטיב עם העובדים באמצעות מתנות והטבות שונות, מתחומי חיים שונים. נוסחת העבודה של מרבית הארגונים בארץ ובעולם היא, עובד מתוגמל הוא עובד יצרני, בעל מוטיבציה גבוהה והרגשת שייכות לארגון ולכן, חשוב ביותר להעניק לו, מעת לעת, את כל הטוב שהארגון מסוגל לספק. מעבר לנופשים במחירי רצפה, מתנות בחגים ובונוסים, ארגונים רבים דואגים לסל הביטוחים של עובדיהם. לשם כך, הארגון שוכר את שירותיו של יועץ ביטוח קולקטיבי מנוסה ומקצועי.

 

יועץ ביטוח קולקטיבי

סל ביטוחים איכותי מקנה לכל אדם סוג של שקט יחסי במגוון רחב של נושאים כגון: בריאות, רכב, ירושה, בית ונכסים. מכיוון שכך, ארגונים גדולים רבים, מעניקים לעובדיהם סל ביטוחים מקיף ואטרקטיבי, מסובסד בחלקו או במלואו, תלוי בהנהלת הארגון וההחלטה שתקבל. הסל מספק לכל עובד מגוון ביטוחים חיוניים המעניקים לו את השקט היחסי שהוזכר להלן. יועץ ביטוח קולקטיבי אמון על בניית סל הביטוחים, התמהיל שלו ועלותו. היתרון המשמעותי של ארגון גדול, בבואו לרכוש סל ביטוחים עבור עובדיו הוא כמובן בכמות הפוליסות המוזמנות בו זמנית. יועץ ביטוח קולקטיבי מקצועי ידע למנף יתרון זה בשני רבדים של העסקה האחד, מחיר אטרקטיבי ביותר והשני, פוליסה מורחבת המספקת, בכל תחום, את ההגנות הטובות ביותר שניתן לקבל. מרבית הארגונים מצרפים להסדר סל הביטוחים הקולקטיבי כל עובד חדש שמתקבל לעבודה בארגון. יועץ ביטוח קולקטיבי האחראי על הנושא, ידאג לצרף מעשית, כל עובד חדש.

 

הביטוחים הנכללים בדרך כלל בסל הביטוחים אותו מעניק הארגון

יועץ ביטוח קולקטיבי מקצועי ימליץ, על פי רוב, לא לוותר על שני ביטוחים שהם ממש חובה, האחד, ביטוח בריאות משלים (תרופות מצילות חיים, ניתוחים וכו') וביטוח חיים, המספק הגנה כלכלית למשפחתו של העובד במצב של פטירה. ביטוחים נוספים שארגונים מעניקים לעובדיהם הנם: ביטוח תאונות אישיות וביטוח סיעודי. מדובר בביטוחים המייצרים הגנה מפני אבדן כושר עבודה ומצב של חוסר תפקוד בגיל מסוים והצורך לקבל עזרה סיעודית צמודה.

 

ביטוח מתמשך

יועץ ביטוח קולקטיבי ידאג לבטח את עובדי הארגון בביטוח חיים מיטיב. מדובר בביטוח חיוני המקנה הגנה כלכלית למשפחתו של העובד, במצב בו העובד הולך לעולמו. אחד היתרונות המשמעותיים שמקבלים ארגונים בביטוח זה, המגדיל מאוד את הכדאיות ברכישת פוליסה זו לעובדים הנו, העובדה שלפוליסת ביטוח החיים שיארגן עבורכם יועץ ביטוח קולקטיבי, תהיה המשכיות. כלומר, גם עובד שמכל סיבה שהיא, סיים את תקופת עבודתו בארגון, יוכל להמשיך להיות מבוטח בפוליסת הביטוח. העובד יידרש באופן עצמאי, להגיש בקשת המשך לפוליסה מול החברה המבטחת, בהתאם לתנאי ההמשכיות המצוינים בפוליסת הביטוח. אמנם, הפרמיה תהיה יקרה יותר אולם, מדובר בפוליסת ביטוח חיים הכוללת תנאים משופרים ומשודרגים לרווחת עובדי הארגון. ניתן לבצע המשכיות של הפוליסה באמצעות מקום עבודה חדש, במידה ויש כזה.

 

שמים דגש על ביטוח בריאות קולקטיבי

רוב גדול של הארגונים, בעקבות המלצתו של יועץ ביטוח קולקטיבי, מבטחים את העובדים בביטוח בריאות משלים. מדובר בנושא רגיש במיוחד, המחייב שכל מילה בפוליסה תהיה מדויקת ולא תשאיר כל מקום לפרשנויות. מילה אחת חסרה עלולה להיות ההבדל בין כיסוי לאי כיסוי במקרה בריאותי מסוים. כשמדובר במקרים בריאותיים קשים, ייתכן שמדובר במילה הקובעת חיים או מוות. אי לכך, חשוב שיהיה בארגון יועץ ביטוח בריאות קולקטיבי מיומן ומנוסה, היודע למקסם היטב, את פוליסת ביטוח הבריאות לחברות שיקבלו עובדי הארגון אותו הוא מייצג. אחד האלמנטים החשובים ביותר בביטוח בריאות בעידן הטכנולוגי הוא, שהפוליסה תהיה דינמית ולא סטטית כלומר, היא תתעדכן על ידי היועץ בהתאם לשינויים הטכנולוגיים שייכנסו לתחום הרפואה מעת לעת. בדרך זו, יוכלו עובדי הארגון ליהנות משירות מתקדם שאינו משאיר אותם בשום שלב מאחור.

 

יועץ במיקור חוץ

בעידן העסקי בו אנו חיים, ארגונים רבים מעדיפים להיעזר ביועצים  חיצוניים מומחים. בכל הקשור לביטוחים קולקטיביים, יש לציין את פרש קונספט, חברת יועצים מובילה המספקת שירותי ייעוץ, אודות כל הכרוך ביטוחים הקולקטיביים לחברות וארגונים. מה יותר טוב מאשר להיות בידיים של צוות מומחים מהשורה הראשונה, היודעים להתאים לכל ארגון את הפוליסות הנכונות לו, בהתאם לפרופיל העובדים ורמת המוצר אותו מבקשת הנהלת הארגון להעניק לעובדים, להשיג עבור הארגון את המחיר הטוב ביותר, להטמיע את הביטוחים בארגון, לעדכן אותם וללוות כל עובד באופן אישי בעת מימוש הפוליסה.

מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהתייעץ עם היועצים המקצועיים שלנו ב"פרש קונספט" חברת הייעוץ המובילה לביטוחי בריאות בישראל. הייעוץ הוא ללא עלות וללא התחייבות.
השאירו פרטים באתר או התקשרו- 077-997-0919

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?