מהן אפשרויות ביטוח בריאות לעובדים?

אתה צריך ביטוח בריאות לעובדים, ואתה וודאי יודע את זה. השאלה היא, אלו אפשרויות עומדות בפניך כדי לרכוש ביטוח עובדים כזה? איך כדאי לעשות את זה? ואיזו אופציה תשרת את מטרותיך טוב יותר? המאמר יענה על כל השאלות האלה, כדי שתוכל לבחור במסלול הביטוחי הטוב לך ביותר.

למה רכישת ביטוח בריאות קולקטיבי יכולה להקל על החיים?

עד לא מזמן, אנשים נהגו לרכוש ביטוח בריאות לעובדים באופן פרטי, על ידי התקשרות עם חברת ביטוח באופן עצמאי. היום, עם המודעות ההולכת וגוברת לזכויותיהם של עובדים, לכוחם של קולקטיבים ושל ארגוני עובדים ולענף המסואב של הביטוח- שכולל אינסוף אפשרויות, אנשים מבינים שישנן אופציות אחרות ששווה לקחת בחשבון כדי לרכוש את ביטוח הבריאות הטוב ביותר בצורה הפשוטה ביותר. פוליסת ביטוח קולקטיבית לעובדים היא אחת מהאופציות הללו, שהופכת פופולארית מאוד, היא לרכוש ביטוח בריאות קולקטיבי דרך מקום העבודה במקום באופן פרטי.

יתרונות של ביטוח בריאות לעובדים בגישה קולקטיבית

אבל כדי להבין את התועלות של האופציה הזו צריך תחילה להבין מהו ביטוח קולקטיבי. ביטוח קולקטיבי הוא ביטוח המיועד לקבוצה גדולה, שהתאגדה יחד כדי לרכוש פוליסה ביטוחית בתנאים מוזלים וטובים יותר, היות שחברות הביטוח מציעות פוליסות ידידותיות יותר לקבוצות גדולות בשל כוח הקנייה הרב שלהן, שהוא אטרקטיבי עבורן. רכישת ביטוח בריאות כזה פירושה, קודם כל, שעל העובדים להתאגד במסגרת העבודה לכדי קולקטיב בריאות חזק, ולפנות דרך הקולקטיב הזה לחברות הביטוח השונות כדי לקבל את עסקה הביטוחית המבטיחה ביותר. אז נכון, שכדי לממש את ביטוח הבריאות הקולקטיבי, צריך קודם כל להשקיע זמן בהקמת הקולקטיב, אך היתרונות שטמונים באפשרות כזו מפצים על האנרגיה או הזמן שיושקעו בגיבוש הקולקטיב.

ביטוח בריאות לעובדים

מעבר למחירים הנוחים, כוח העמידה של הקולקטיב מול חברות ביטוח, שהן מערכת גדולה ומסואבת, המונעת על ידי הרצון להניב רווח כלכלי, הוא חזק הרבה יותר מאשר כוחו של האדם העצמאי. המשמעות היא, שכאשר אדם בקולקטיב מעוניין לממש את פוליסת הביטוח, הסיכויים שלו לקבל את הפיצוי הם גבוהים הרבה יותר מסיכוייו של האדם שרכש ביטוח באופן פרטי. חשוב לציין, שההתאגדות בקולקטיב יכולה להיעשות גם ללא קשר למקום העבודה, על ידי קבוצה גדולה של חברים שאינם מועסקים באותו מקום עבודה, אך שעדיין רוצים ליהנות מהתנאים הטובים של פוליסות ביטוח בריאות המוצעות לקבוצות.

מידע נוסף בנושא:

אז מה עושים עכשיו?

אם הכיסויים הטובים והפרמיות הזולות קורצים לכם, ואם הרעיון להקים קולקטיב ביטוחי נשמע לכם הגיוני, צאו לדרך. התחילו לשוחח עם אנשים בעבודה, אספו את שמות כל המעוניינים והקימו קבוצה מגובשת שתוכל ליהנות מעשיית ביטוח בריאות לעובדים שהוא קבוצתי עם כל ההטבות שיש לו להציע. זה הזמן לציין, שבמקומות עבודה רבים מנהל הארגון או ראש החברה מציעים לרכוש לעובדיהם ביטוח קולקטיבי, אז שווה לבדוק עם הבוס שלכם האם האופציה הזו קיימת. יכול להיות שהיא קיימת ושלא הייתם מודעים לכך. ולבסוף, אם אתם באמת רוצים ליהנות מכל מה שיש לפוליסה הקבוצתית להציע, צרו קשר עם יועץ מוביל המתמחה בתחום זה על מנת שייצג אתכם נאמנה מול חברות הביטוח.

לצפייה ברשימת הלקוחות שלנו >>

להשארת פרטים

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?