ביטוח בריאות קבוצתי במגזר הציבורי

ביטוח בריאות קבוצתי במגזר הציבורי הוא פוליסת ביטוח קבוצתית הניתנת לעובדים ע"י המעסיק  במגזר הציבורי , כגון משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, מוסדות חינוך, גופים אקדמיים ועוד. הביטוח מעניק לעובדים ולבני משפחותיהם כיסוי ביטוחי רחב ומקיף המסייע להם בעת משבר רפואי, תרופות והוצאות רפואיות.  לביטוח בריאות קבוצתי במגזר הציבורי יתרונות רבים וכשהארגון מלווה ע"י יועץ מומחה, תהליך הרכישה הוא קל יותר ורובד הכיסויים רחב ומתאים יותר.

 

למה נצטרך ביטוח בריאות קבוצתי במגזר הציבורי?

  • שיפור שביעות רצון העובדים:  הצעת סל ביטוחי נדיב ומקיף תורמת רבות לשביעות רצון העובדים, מחזקת את המוטיבציה שלהם ותורמת לשמירה על עובדים איכותיים ובריאים יותר. בסקטור הציבורי החשיבות של שמירה על שביעות רצון העובדים היא חשובה  לכלל הציבור שרוצה להמשיך להנות משירות יעיל וטוב.
  • חיסכון בעלויות: רכישת ביטוח קולקטיבי תאפשר למנהלי כוח אדם, ליהנות מכוח קנייה משמעותי, דבר אשר מוביל לפרמיות נמוכות יותר בהשוואה לרכישת ביטוח פרטי ע"י עובד בנפרד.
  • אופרציה נוחה: ניהול פוליסת ביטוח קבוצתי נעשה באופן מרוכז, ובכך חוסך זמן ובירוקרטיה לעובד ובני משפחתו.
  • מענה לצרכים ייחודיים: ניתן להתאים את פוליסת הביטוח לצרכים הייחודיים של עובדי המגזר הציבורי, תוך התחשבות בגילם, מצבם הבריאותי ותפקידם.
  • הטמעת הביטוח: הביטוח הקבוצתי מוטמע ומובא לידיעת העובדים ומתעדכן כל הזמן  במה שחשוב. (קראו עוד על ביטוח בריאות לעובדים).

 

מה יכול לכלול ביטוח בריאות קבוצתי במגזר הציבורי?

מה עושה מעסיק שרוצה לרכוש ביטוח בריאות קבוצתי?

  • הגדרת צרכים: המעסיק צריך להגדיר את הצרכים הספציפיים של עובדיו, תוך התחשבות בגילם, מצבם הבריאותי ותפקידם.
  • עריכת מכרז: על פי הנהלים, ברכישת ביטוח בריאות קבוצתי למגזר הציבורי, חובה להוציא את הפוליסה הנדרשת למכרז חופשי. לאחר הגדרת הצרכים הנדרשים, יהיה צורך לכתוב פוליסה הכוללת את כל צורכי העובדים והגוף הציבורי.
  • השוואת הצעות: לאחר הוצאת המכרז, יתחילו לזרום אליכם הצעות מחיר שונות, כאן חשוב לערוך השוואה בין הכיסויים, הפרמיות ותנאי הביטוח.
  • התייעצות עם יועץ ביטוח: גם אם בחרתם לצלוח את כל הדרך עד לכאן באופן עצמאי, בשלב זה, לפני חתימה על ביטוח ספציפי, קריטי להתייעץ עם יועץ ביטוח בריאות מוסמך שיסייע בבחירת פוליסת הביטוח המתאימה ביותר.
  • חתימת חוזה: לאחר בחירת חברת הביטוח, תחתמו על חוזה ביטוח המפרט את תנאי הביטוח הקבוצתי ממנו תהנו.
  • הטמעת הפוליסה בקרב עובדי הארגון: ועכשיו אתם רק צריכים להטמיע אותו בקרב העובדים שידעו על מה הם מבוטחים ומה זכויותיהם.

 

אבל למה לעבוד קשה כשאפשר להסתייע בשירותי ביטוח VIP של פרש קונספט

במקום לנהל את המכרז לבד ולמנות בכיר מהחברה לניהול המכרז, אתם יכולים להנות מניהול מכרז מקצועי וליווי  לאורך כל הדרך. בשביל להנות מכך אתם מוזמנים לפנות אלינו לצוות פרש קונספט, צוות היועצים שלנו אשר צברו ניסיון ומומחיות בניהול והתאמת מכרזים לביטוחי בריאות קבוצתיים במגזר הציבורי. כך שיחד איתכם צוות המומחים ימפה את הנתונים בשטח ויבדוק מהם הצרכים שהביטוח צריך למלא, אנחנו נכתוב פוליסת ביטוח מקיפה ונוציא אותה למכרז.

ההצעות שיתקבלו יועברו אלינו ויחד איתכם אנחנו נערוך השוואת ביטוחים מעמיקה שתבדוק מה המחיר של כל פוליסה, מה גובה הכיסוי ומה תקרת הפיצויים. לאחר שקלול כל הנתונים, אנחנו נסייע לכם לבחור את הביטוח המתאים ביותר מבחינת הצרכים שהצבתם קודם לכן. לאחר בחירת חברת הביטוח שתבטח את העובדים שלכם וחתימת החוזה עימה, אנחנו נערוך הסברה מקיפה לצוות העובדים שלכם בכדי להטמיע את המודעות לביטוח הנרכש. מי שרוצה ביטוח בריאות קבוצתי במחיר טוב עם תנאים מותאמים, ושירות VIP פונה אלינו לצוות פרש קונספט.

גם לאחר הטמעת הביטוח, לאורך כל תקופת הביטוח מנהלי הגוף הציבורי ממשיכים לקבל עדכונים והכוונה בנוגע לביטוח הקיים, לשינויים בתחום ולהכוונה רפואית מקרה הצורך. המסירות והיעילות המקצועית בה צוות פרש קונספט עובדים, הובילה חברות ציבוריות גדולות להיעזר בשירותיה. בין לקוחות קונספט תוכלו למצוא מגוון של לקוחות כמו בזק, אל על, המכללה למנהל ועוד.

 

בסופו של דבר

ביטוח בריאות קבוצתי במגזר הציבורי נחשב לביטוח חשוב לא רק בגלל שהוא מסייע להעלאת שיפור שביעות רצון העובדים ולחיסכון בעלויות, הוא מצליח לתת מענה רפואי למבוטחים ומונע מהם את הצורך לשלם עלויות גבוהות בשל טיפולים רפואיים נדרשים. רכישת ביטוח בריאות קבוצתי צריכה להתבצע לאחר בחינה מעמיקה של צרכי הארגון ועובדיו, עם צוות פרש קונספט היועצים המובילים בביטוחים קבוצתיים, רכישה כזו הופכת ליעילה הרבה יותר.

אם אתם שוקלים לעשות ביטוח בריאות קבוצתי, אם יש לכם ואתם רוצים לבדוק אותו, אם אתם עומדים בפני חידוש, מוזמנים  להתייעץ עם אחד היועצים המומחים שלנו ללא עלות וללא התחייבות בכל עת. אפשר להשאיר פרטים באתר או להתקשר למספר 077-997-0919.

 

ייעוץ בביטוח בריאות קבוצתי?